HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Marlene - 27 december 2009 16:50


Så då har jag bokat resan upp till Stockholm och Sala. Bokade två till Stockholm för mig och min älskling :) och sen en till Sala till moi. Så nu är man på väg till skolan, ska bara skriva ut biljetterna, men det funkar inte så bra när man inte har papper till skrivaren :P men det får pappa fixa på jobbet i morgon :D


Sen ska jag nog kanske inte fira nyår hos Tom utan hos Stefan i Hyllinge, det vore faktiskt rätt trevligt, tror faktiskt att jag ska göra så, så får Charlotta och Maria komma dit, Charlotta kan ju bo hos Maria så det löser sig :P Sen så kommer nog Stefans bror Kim dit, och jag kan nog anta att Lisetth också vill vara med :)


Arsenal vann med 3-0 mot Aston Villa :D Så jävla gött nu ligger vi tvåa i tabellen. Fabregas kom in och spelade 26min i andra halvlek och gjorde två mål, och Diaby gjorde det tredje. Tack gode Gud för Fabregas och Diaby, och tack för de andra spelarna i Arsenal också. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ARSENAL!!!


Av Marlene - 27 december 2009 14:27


Andra dagen på febern, som tur är så är den på nedgång så snart är man frisk från den i alla fall :) och i morgon ska jag ringa vårdcentralen och begära en tid i veckan så dom kan ta lite prover på halsen och få en remiss till lungröntgen. Så man kan få behandling för den jäkla envisa hostan jag har haft i lite mer än en månad nu. Skit jobbigt är det. Men men så länge det finns liv finns det hopp :)


Idag spelar Arsenal, just nu för att vara exakt. Mot Aston Villa, den här matchen ska Arsenal vinna så är det helt enkelt. Arsenal For Life :D


Ska (om jag är frisk) fira nyår med Charlotta, Stefan, Tom och några till hemma hos Tom (tror det blir hemma hos han i varje fall :P)


Ska även boka tågresan upp till Sala och sen ringa och prata med SJ om pendelkort från Sala till Stockholm hur mycket det går på och om det finns ett studentkort eller liknande, för är det billigt så är det ju smartast att bo i Sala :) billigast också :P


Men men nu ska jag glo lite fotboll och chilla lite, jobba bort febern :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards