HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under mars 2012

Av Marlene - 28 mars 2012 14:51


Som sagt jag har ingen "förlåt-för-att-jag-bloggar-så-lite blogg", så det så :)


Det börjar bli bra med örat, riktigt bra efter operationen så det känns bra. I april blir det hörselprov och läkarbesök, hoppas att det går bra på hörselprovet att det kan märkas att det gett något litet resultat.

Nästa vecka är det påsk och då drar jag och älsklingen till Sala och ska fira den med min släkt där. :) längtar redan.


Och just nu är den sadistiska Tant Röd på besök och oj vad jag längtar tills den är över. Usch usch usch. Så för att muntra upp både mig och blogg så delar jag med mig av några underbara rojalistiska bilder :D Så fina dom är vårt kronprinsesspar och lilla Prinsessan Estelle :) Så håll till godo.


     

Oj höll på att glömma. Jag hade fel, min kusin fick en liten pojke till. Föddes den 25 februari (två dagar efter att kronprinsessan födde sin lilla prinsessa Estelle) och pojken ska heta Lucas, så nu har hon en Melvin och en Lucas :) Och i juli får dom en kusin och jag ett tredje kusinbarn :) Så det händer mycket :)


Nej nu ska jag bedöva Tant Röd lite och mysa lite med älsklingen  


Ta hand om er där ute :) Kramar!


   

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards