HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Marlene - 9 december 2009 19:23


Och nej det är inte tokfan i LA utan en 18 årig nykomling som får chansen att visa vad han går för i Champions League matchen mot Olympiacos, ska bli spännande att se vad han går för.


Förstår om det blir rubriker såsom "Mission Impossible" och "The Top Gunners" hehe men han får visa vad han går för sen kan rubrikerna komma.


Ska bli så kul att se Arsenal ikväll, ÄLSKAR verkligen det laget, ska göra en tatuering när jag har fått pengar till det. :)


Och det är så otroligt roligt att ha kommit in på högskola, ska bli så himla kul att äntligen göra något i mitt liv som ger något i förlängningen. Kommer dock sakna mina vänner och familj, men nu är det min framtid det gäller och jag kan ju alltid åka ner och besöka, och mina vänner kan ju alltid komma upp och besöka :D så det går nog ingen nöd på mig. :)


Men men snart börjar Arsenal matchen och en del andra Champions League matcher :D


Kram så länge <3

Av Marlene - 9 december 2009 12:40


Jag har kommit in på högskola!! Fatta vad glad jag är. Så från och med nästa år, i januari så kommer jag att gå i skolan i Stockholm, ska bli historielärare för årskurs 7-9 och gymnasieskolan. SKIT KUL DETTA ÄR ALLTSÅ!!!


Så ikväll ska vi öppna champagnen och fira :D Helt överlycklig är jag :D


Ska bara Arsenal vinna idag så är lyckan gjord, :D:D


Så nu blir det att söka CSN och kolla med pendling och sånt, och sen är det bara att njuta fram tills att jag kommer flytta upp till Sala, ska bo där hos min farmor ett tag, tills jag och Stefan har hittat något eget där eller nån annanstans. Ville bara säga det, nu ska jag gå och ta ett bad och njuta av dagen :)


Kram så länge :)


JAG KOM IN!!!!! FY FAN VAD UNDERBART!!!!!!!!!

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards