HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Marlene - 18 december 2009 21:47


Det var en kaotisk men rätt underhållande dag på jobbet idag :P


Först var jag nästan försenad. Mindre bra, jäkla bussar alltså. Men men, i morgon ska jag vara en timme tidig så det så. Sen när jag skulle blanda till glöggen så spillde jag över nästan hela bordet så det blev att tvätta av tomtarna och så, och precis när jag höll på att byta duk så kom chefen, och jag tänkte jösses vilket dåligt tillfälle för han att dyka upp :P och det jäkligaste var att det tog nära två timmar att göra vid. Så när jag väl var klar så kände jag verkligen inte för att blanda till glögg och det var så lite tid till det så... det får bli i morgon istället. Men chefen tyckte det var bra att jag tog initiativet att byta duk och sånt utan att flippa ut :) så det är skit bra :P


Just nu glor jag på en av världens gulligaste filmer Must love dogs heter den på engelska och på svenska heter den Matte och Husse. Det är med Diane Lane, Elizabeth Perkins, John Cusack och Christopher Plummer. Se den och du kommer älska den.


I morgon kommer Emma hem till mig och ska glo film efter jobbet :) ska bli mysigt :) kul att glo film med en ny (men ändå gammal, då hon är en gammal barndomsvän) bekantskap :) ska bli mysigt :D

Av Marlene - 18 december 2009 13:26



Nu hoppas jag att ni som jag skänker en slant till Musikhjälpen, ni läsare som är från Götet gå till Avenyn och skänk lite pengar till buren. Det är för en god sak, och ni som vill höra en låt gör så här:


skicka ett sms till 72 999

Där ni skriver in det belopp ni vill ge, 50, 100, 200 etc.

Skriv sen låt och artist och vad er motivering till att just den låten ska spelas på Musikhälpen.




Musikhjälpen är en insamling i år för Malaria och det har redan skänkts nästan 2mille men det behövs mer så kom igen visa er medmänsklighet och skänk en slant nu. Jag har gjort det och jag är säker på att det finns fler som jag därute som vill visa lite solidaritet, empati och medmänsklighet.


Du har till söndag på dig att skänka så lägg på ett kol nu. Din hjälp behövs!!

 


http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=3607

Av Marlene - 18 december 2009 12:09


Nu ska vi se vilka Arsenal får möta i fortsättningen av Champions League.


Spännande spännande, bara inte Inter eller nåt tyskt lag så blir jag glad. :)


Ska även jobba idag det ska bli kul, ska vara där tills pappa slutar så åker vi tillsammans hem. Det är så trevligt på jobbet så ni kan inte ana, men det märks att man jobbat ett tag, nu drömmer jag till och med om det. Hehe :P Men förhoppningsvis är lagret inte vägen till helvetet hehe :P


Men vad långdraget det ska vara i dragningen just nu... men det ska vara så formellt så.



Barcelona-Stuttgart


Olympiacos-Bordeaux


FCInternazionale-Chelsea


FC Bayern München-ACF Fiorentina


CSKA Moskva-Sevilla FC


Olympique Lyonnais-Real Madrid CF


FC Porto-Arsenal FC Jösses vilken match, det kommer bli tufft.


AC Milan-Manchester United FC Detta blir även det en tuff match.

Jösses alltså, nu får vi vänta ända tills februari för att se hur Arsenal kommer klara av att möta Porto. Usch Usch Usch, det är inte roligt alls, hehe men fy fan vad jag älskar den här sporten. FOOTBALL FOR LIFE!!


Ska nog snart gå in och ta en dusch innan jobb och sen äta något så man inte svimmar på jobbet, pinsamt värre skulle det vara :)


HEJA ARSENAL!!! Klå dom jäkla portugiserna nu!! 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards