HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Marlene - 23 december 2009 22:50


Jippie dan före dan idag :D Och så var det sista dagen på jobbet idag. Kommer verkligen att sakna alla mina underbara arbetskollegor. I morgon kommer jag få träffa min älskling igen. Gud vad jag längtar :D


Ska ut i skogen i morgon och fira julen där, riktigt idylliskt och mysigt kommer det att bli :D Fira med släkten, familjen och min underbara kille :D Ska bli så roligt. Undras vad man får i julklapp :) det ska bli spännande. God mat och trevligt sällskap och Kalle Anka :D helt jäkla underbart. :D


Som sagt var så var det min sista dag på jobbet idag. Det var en intensiv dag, först så köpte jag de sista julklapparna. Och sen så fikade jag lite med Chalotta och Maria. Jätte mysigt. Sen så jobbade jag non-stop från halv tre till åtta. Sen så städade jag undan och det tog ett tag, men som tur är så skulle dom göra iordning inför mellandagsrean. Det var riktigt trevligt då för de hade beställt mat från Max som ligger precis vid El-Giganten. Så vi var ett gäng som satt och åt det och hade riktigt trevligt. :) Kommer sakna dom jätte mycket. Men kommer att komma på besök när jag är hemma från 08-land. Så är det. 


Nu ska jag glo lite Sagan Om Ringen och sen gå och lägga mig, så det kan bli julaftom snart. :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards