HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under november 2011

Av Marlene - 30 november 2011 17:38


Äntligen är vi snart inne i den sista månaden på det här året, längtar så till detta år är slut. 2012 kommer bli ett bra år känner jag på mig. För detta har verkligen inte varit ett bra år, i varje fall inte för mig. Hur har ert 2011 varit?


Idag är jag super trött kan knappt hålla ögonen öppna, så det får bli ett kort inlägg idag.


Ha det bra och mys riktigt ordentligt nu när det är så mörkt ute.


Kramar


 

Av Marlene - 25 november 2011 14:07


Och det känns som om den borde skynda sig med det. Ingen bra månad alls. Så mycket skit som har hänt. Det sorgligaste är att min underbara moster har gått bort. Alldeles för tidigt. Saknaden är stor ska ni veta och det känns fortfarande inte riktigt verkligt, att man bara kan ta och ringa henne, saknar henne så!


En positiv sak är att jag har fått en dag för min operation nu, blir den 9 januari då ska örat rättas till 6 timmar tar operationen och jag kommer att sova kvar över natten men sen kan jag åka hem, och se hel dum ut med en öronlapp som ska sitta på i sju dagar. Tur man har huvtröjor som man kan dölja det med :) ser faktiskt fram emot operationen, lite spännande faktiskt.


Snart kommer mamma och pappa på besök, så får kila ner till systemet och köpa lite gott att dricka till dom och älsklingen, själv är man ju nykterist så det får bli mitt beroende Cola till mig.


Så med det sagt, så ses vi när vi ses


Kram så länge :)


 

Av Marlene - 8 november 2011 16:29

Hade jätte mycket att skriva men även Shakespeare fick skrivkramp :P
Bättre lycka nästa gång.
Kramar så länge
 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards