HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Marlene - 12 december 2009 23:40


Då var man alldeles strax redo för att göra stan osäker. :P Är hemma hos Charlotta just nu och gör mig i ordning. Ska på stammisstället Tempel och dansa natten lång. Det är så härligt att dansa och bara bli helt inne i det. Känns verkligen som om jag verkligen behöver gå ut ikväll, känner att jag har gjort mig förtjänt av  att gå ut och ha det kul :) Det var verkligen en seg dag på jobbet idag, men i morgon blir det säkert bättre :) det är jag helt hundra på, ska klä mig lite fint, tror det kan hjälpa. :P


Tyvärr kommer det inte bli bilder på utekvällen i kväll, för har väldigt lite batteri på mobilen och det krävs batteri för att ta mig upp imorgon, annars blir det en sen Marlene till jobbet. Inte bra. Men är ju helt själv men det känns i kroppen att man är sen så att säga.


Just nu så håller Charlotta på att göra sig i ordning så jag sitter och uppdaterar min blogg lite. :)


Men uppdaterar er mer i morgon efter jobb, om jag är vid medvetande då, kan vara så att jag däckar så fort jag kommer hem :P Vem vet?! :P


Kram så länge :D

Av Marlene - 12 december 2009 16:51


Jag lägger upp lite bilder från Emmas 22års fest, och lite andra också :)


                     


Av Marlene - 12 december 2009 16:35


Idag ska jag ut igen, känns som jag verkligen behöver det då det var en bedrövlig jobbdag idag. Innan i dag så var jag på 2-års kalas. Lilla Ronja blev 2år i går men vi firade henne idag med tårta och presenter, och en massa ballonger :) Ronja var så glad att se mig, :) jag är ju hennes låtsas moster Maja :) hon kan inte säga Marlene så det blev Maja :D rätt sött :D Hon är så söt lilla Ronja.

Maria hade även bjudit Charlotta på kalaset, och en gammal arbetskollega från Findus som hette Linus. Han var riktigt trevlig, han har varit i Nya Zeeland den lyckosten.


                         


Och helt plötsligt så säger Charlotta att hon tycker jag och hon ska åka på en weekend till Berlin nästa år, efter nyår, och jag bara har jag bara pengar så hade det varit trevligt, :) Det vore kul för jag har aldrig varit i Berlin och att göra en resa med min bästa vän är helt underbart, vore också kul om Maria kunde följa med i så fall, så åker man med båda sina bästa vänner, vilken lyckad resa det skulle bli :)


Jag känner verkligen att jag förtjänar att gå ut och ha roligt ikväll och det ska bli trevligt att sova över hos Charlotta som omväxling :) Så nu sitter jag och väntar på att hon ska messa när jag ska komma, börjar bli lite hungrig, ska äta middag hemma hos henne :)


Men men det sägs ju att hungern är den bästa kryddan. :)

Av Marlene - 12 december 2009 01:47


Hej där!


Nyss hemkommen från en liiiten utekväll. Var först på Tivoli och fixa stämpel :P seglade förbi kön, känner ju vakten så vad gör man :P sen så drog vi till Hampan och iom att jag tog bilen ner så vart det Cola för mig. Men det gör absolut inte ett jotta, jag är Cola-oholic :P men det var ju bara medelålders och småttingar ute idag, fan aldrig mer utekväll i Helsingborg en fredag, värsta dött ju. Nej lördag är dagen som gäller. :) Men det var trevligt att träffa Ida och hennes polare Erik och Simon. Själv träffa jag på en annan Simon, som är en av Dennis bästa vänner. (Dennis är en av mina allra bästa vänner, synd bara att han bor i Österrike just nu. Men men vad gör man) Det var kul att Simon kände igen mig och att han blev glad och se mig, hälsade på hans tjej Malin, som verkar vara en jätte go tjej :) så Grattis Simon till henne :D


I morgnon (jag räknar inte att det är en ny dag förrän jag sovit i min säng och vaknat :P) ska jag på 2-års kalas hemma hos Maria, hennes dotter fyller 2år. Tänk så stor hon har blivit :D sen blir det att direkt köra till jobb och jobba lite, och sälja för mer än jag gjorde idag :D det ska bli intressant att se om det går vägen, annars har vi söndagen som back-up. Och sen blir det middag med Charlotta och förfest hemma hos henne, sen ut och festa natten lång :D ska bli så sweeeeet :D


Fan vad jag älskar att gå ut och dansa :D Det finns inget roligare, att umgås med min underbara Stefan också såklart :D Fan vad gött att jag kom in nu kan vi ju flytta ihop och träffas varje dag :D Längtar så. Men oj vad jag kommer att sakna mina underbara vänner, älskar verkligen dom. <3


Nej nu ska jag skriva lite i min analoga dagbok så ses vi när vi ses.


Kramar

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards