HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Marlene - 16 december 2009 22:28


Att det ska vara så svårt att hålla nollan! Just nu står det 1-1 i Burnley matchen, och de fick målet på straff, inte ens ett riktigt mål!!


Snart blåser väl domaren av matchen och vi går ifrån med bara en pinne... inte så kul. Men Burnley vann över Man United så det är ett tufft lag att möta men vad fan, Arsenal är ju på G nu ju så den här matchen borde vi vinna tycker jag. 


Det är kul att jag ligger stadigt på 20 läsare (eller mer vissa dagar) det är jätte kul, tack till er som vill läsa min lilla blogg. :) det är väldigt roligt :) och snart har jag något roligt att skriva om nästa år :) dels så blir min kusin mamma :D ska bli super kul och dels så börjar jag på universitetet :D ska ju bli lärare :P så det bli lite nya upplevelser att blogga om hehe :P


Och snart är det julafton :D Längtar verkligen dit :D God mat, julklappar och underbart sällskap så det kan inte bli bättre. Ska även vara i Skåne till nyår också :) och sen blir det att med flyttlasset bege mig upp till Sala och farmor :) sen ska det bli så spännande att börja på universitetet :)

Av Marlene - 16 december 2009 20:36


Gud vilken bra dag det blev, Charlotta hittade mina skor hemma hos sig :D Alltså ni anar inte, jag drömde till och med om skorna i natt :P Men nu är dom i alla fall funna :P Nu kan man slappna av helt :)


I morgon ska Charlotta opereras, kommer att tänka på henne hela dan. Det kommer att gå bra det här :)


Och det var jätte trevligt på jobbet, sålde dock inte så mycket men sålde något i alla fall :) så jag är glad, inte nöjd det ska man inte vara men i alla fall så var det en trevlig dag på jobbet idag. Och folket som kom in vart så glada att jag serverade varm glögg :) det har snöat hela dagen fram tills nu :) Helt underbart alltså :) Snön har lagt sig och knarrar under skorna så där härligt. Och det brukar inte snöa så här i Skåne, så en Skåne-tös som jag blir barnsligt förtjust när det snöar, sen att man bli blöt och kall är visserligen ett minus men inte något ont som för något gott med sig :)

   


Men men nu ska jag se Arsenal spöa Burnley borta. Heja Arsenal!!!

Av Marlene - 16 december 2009 12:53


Jippie ska jobba idag :D det är så trevligt ska ni veta :) har så roligt på jobbet och trivs jätte bra, även fast än att jag inte säljer så mycket så får jag i alla fall träffa folk och göra något vettigt, och det hymlar jag inte med, det är så givande att stå och prata med kunderna och med de som jobbar där. :) Jag gillar att jobba och det är så trevligt :)


Innan idag så var brorsan på arbetsintervju på El-Giganten, han har ju jobbat där innan så det kan vara ett plus :) så slipper dom lära upp en helt ny person :) hoppas att brorsan får jobbet :D vore så kul om han fick det.


Jag är fortfarande ledsen över mina skor :( om de inte kommer till rätta ska jag minsann köpa ett par nya nästan likadana och sen aldrig tappa bort dom, jag får ju snart lön så då ska jag nog köpa ett par skor :) för fy fan vad jag gillade mina skor. Känner mig lite som Kajan i HippHipp när han blev av med sin mobil. För är det något man tycker om och som man har trivts i så är det ju klart man saknar dom, hade man inte gjort det vore man antingen inte riktigt frisk eller så tyckte man egentligen inte om dom, så enkelt är det.


Men som sagt ska jobba idag :) så då får man tänka på annat ett slag :) och som sagt jag ska köpa nya om de gamla inte dyker upp.

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards