HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under maj 2011

Av Marlene - 20 maj 2011 12:46


tills att det är sommarlov, :) Kommer att bli härligt. Har sökt några sommarkurser en om Fornnordisk religion och en om dinosaurier :P hehe så hoppas på att komma in på någon utav dom. Söker jobb för fullt med men har ännu inte fått något svar från endera av dom.


Har änligen blivit klar med min uppsats och den är inlämnad, och har även hämtat ut de andras uppsatser, så nu ska jag läsa och opponera på deras. Ska bli intressant, jag själv kommer att bli opponerad på på tisdag. Är lite nervös inför det men det kommer nog att på bra ska ni se.


Hade en jätte konstig dröm i natt. Drömde om att det kom aliens och att de av någon konstig anledning var ute efter mig, så jag tvingades springa för livet. Sen så hände det en jäkla massa och jag vaknade, sjuk dröm som sagt.


Om lite drygt två veckor kommer min mamma upp på besök och det ska bli så trevligt så. Dock är det bara några dagar mitt uppe i opponeringen men det ska bli så trevligt så :D


Nej nu ska jag titta klart på Star Trek och sen diska det sista och ta hand om tvätten, sen gå ner och köpa jordgubbssylt till middagen ikväll. Slipper laga maten idag så jag är nöjd :D


Kramar till er underbara läsare utan er hade nog inte den här bloggen funnits.



 

Av Marlene - 9 maj 2011 19:24


Underbar dag har det varit idag, vaknade och åt lite makaroner till frukost, brödet var slut så jag fick ju göra som Cajsa Warg sa, man tager vad man haver :P


Har varit en heldag på Riksarkivet idag och det gick jätte bra, har jätte mycket material nu så nu kan jag verkligen skriva så fingrarna glöder i morgon :)


Ska nog göra om bloggen men är så nöjd med denna som den är så vet inte om det blir än på ett tag.


Snart är uppsatsen klar och det ska firas med ett besök på Gröna Lund :D En väldigt bra morot vill jag lova :)


Nej men nu ska jag ta och vara social med älsklingen :)


Kramar så länge :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards