HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under juli 2012

Av Marlene - 24 juli 2012 21:13

Hej mina vänner :)


Dags för ett inlägg, som så sällan kommer. Kan väl börja med ett "intresseklubben antecknar", varit sjuk en vecka men nu är jag fit-for-fight igen :) och skolan har börjat igen efter tre veckors uppehåll som jag saknat den särskilt min Egyptenkurs den älskar jag.


Och på lördag ska jag se Bossen, Bruce Springsteen i Göt-la-borg :) längtar redan, älsklingen ska med men det fanns ingen biljett över till honom så han får vara på hotellet. Ska dit med mamma, pappa, brorsan och min morbror. Och förhoppningsvis så blir det fint väder på söndag så man kanske kan få åka Atmosfear på Liseberg, jag vill jag vill jag vill!!!


Låten ovan och låtarna nedan är låtar jag just nu lyssnar på och som gör mig glad :)

Tills vi möts igen ha det underbart


Kramar så länge :D


 



Av Marlene - 5 juli 2012 18:14


Hej mina vänner.


Var ett tag sen men här har ni mig igen :)


Igår fyllde jag 25 år, är därmed en fjärdedels sekel gammal och halvvägs till 50 :) Känns ju sååå glädjerikt att tänka på de två sistnämnda men men hade en underbar dag. Älsklingen jobbade så jag hade en rende-vous med mig själv på stan :) Började med en diatermi behandling halv 10 sen åkte jag till Gamla Stan där jag fikade/åt frukost på ett kafé som hette Café Kladdkakan, ni kan nog gissa vad jag åt bara av namnet.

Gick sedan till slottet och gick på museum, Livrustkammaren, där jag hyrde ett par hörlurar så jag kunde lyssna till det de sa vid montrarna. Tog en timme hela rundturen och mysigt att gå på museum själv faktiskt.

Sen mina vänner så solade jag på en brygga vid kajen lääänge, fått lite färg på armar och ben så nu är man ingen blekfis längre :D


Till middag på kvällen när älskling hade kommit hem gjorde jag en super god köttfärssås, nästan restaurang klass på den :D Och så hade jag köpt två prinsessbakelser som vi mumsade på. Så jag var helnöjd med min födelsedag.


Snart är det kronprinsessans födelsedag men innan dess vill jag bjuda på dessa bilder. (Copyright är kungahuset.se och fotograf Bruno Ehrs, jag har tillstånd att använda dessa bilder)

         


Nu ska jag ta och forsätta att njuta av den här dagen så ha det underbart :)


Kram på er så länge mina vänner.


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards