HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Marlene - 26 december 2009 19:00


Vilken mysig jul det har varit i år. Firade den med min underbara kille och släkt och familj :D var hur mysigt som helst. Fick jätte fina julklappar. En massa skolgrejer :P tack tack. Och så fick jag choklad och en kalender av brorsan :) vem känner sin syrra :P och så fick jag hela Twilight serien av min kille, alla böckerna på engelska :D jösses nu har jag att göra. Fick bestick av farmor dom var jätte fina, och av mina kusiner fick jag en kokbok :) nu ska det lagas mat :P fick även två tjocktröjor en polotröja från GinaTricot, och en rosa huvtröja som var jätte fin, allt jag fick var jätte fint :P 


Igår var det juldagen, Stefan sov över men jag hade jätte svårt att sova på grund av febern, fan att vara sjuk när man har sin underbara älskling här. Men vi gosade och glodde film innan vi skulle sova.


Sov lääänge i dag, men kände att jag behövde det. Gosade med Stefan ett tag innan hans pappa kom och hämtade honom, egentligen skulle jag ha följt med men i och med att jag är sjuk så ansåg vi inte det lämpligt att jag följde med, bättre att jag blir frisk så vi kan mysa ordenligt sen :)


Ska snart boka tågresan upp till Sala också. Och ta reda på hur mycket ett pendelkort kostar och så. Och sen får jag väl ta och börja tänka på vad jag ska ha med mig, och sen ska vi kolla upp lägenheter. :D ska bli så roligt och spännande att bo ihop med Stefan. :D


Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards