HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Marlene - 21 december 2009 21:40


Snart, snart, snart får jag gosa och pussa på min kille hur mycket som helst. :D Gud vad jag saknar han. Tänk vår första jul tillsammans, :D och många fler kommer det att bli.


Det gick bra på jobbet, dock sur på dom jäkla bussarna som är så sjukt sena dit som ska, kom försent till jobbet gjorde jag, tur att jag kan vara flexibel med mina arbetstider, annars hade det varit liiite katastrof. Det är så trevligt på jobbet, tror inte jag har haft en enda dag där jag inte har skrattat :D


I morgon blir det ett fullspäckat schema för mig, julklappsinköp (kom på att jag har att köpa till Stefans småsystrar också) fika med en killkompis och jobba och på kvällen lite filmkväll med Charlotta och Maria och någon till, så fullt upp för mig med andra ord.


Nu ska jag glo lite på Rambo-First Blood sen sängen :) God natt

Av Marlene - 21 december 2009 11:51


Alltså ni anar inte hur otroligt kul jag tycker det är på jobbet just nu. Det är så otroligt trevligt och helt underbart roligt. Träffar hela tiden så många trevliga människor, visst det finns tråkiga människor också men de trevliga är som tur är en majoritet. De är så empatiska mot mig. Jag sitter ju i entrén till El-Giganten och dörrarna öppnas och stängs så himla mycket så jag sitter i drag. (Det är därför jag är så hostig just nu, blir ju inte direkt frisk genom att sitta i drag). Och det är mångs som säger "är det inte jobbigt att sitta i draget hela dagen?" och liknande. Det tyder på att de har empati och medmänsklighet.


Just nu så lagar mamma lunch till oss, stuvade makaroner och falukorv. En av mina favvo rätter just nu :D :P Själv sitter jag och läser lite på nätet och dricker honungsvatten som ska hjälpa till att lindra min hosta. Det är faktiskt riktigt gott. :) Får dricka det som medicin, en god sådan. :)


Ska snart dra till jobb, ser verkligen fram emot det. Så ska gå och göra mig iordning nu och har precis ätit :)


Ses sen   

Av Marlene - 21 december 2009 11:32


Har precis läst att skådespelerskan och artisten Brittany Murphy ar avlidit av en hjärtattack.


Hon slog igenom med filmen Clueless mot Alicia Silverstone bland annat. Har sedan synts i Sin City, Uptown Girls, Smekmånaden med flera.



Fick även en hit med låten Faster Kill Pussycat som hon gjorde med Paul Oakenfold. Kom som bäst på en 7:e plats på Englandslistan.


Jag kommer att sakna henne på vita duken.


Vila I Frid Brittany Murphy   


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards