HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Marlene - 19 december 2009 18:38


Oj oj oj, är helt slut nu jag. Men oj vad trevligt jag har haft det på jobbet idag. Sålde jätte bra idag :D och det var så trevliga kunder inne i butiken idag, sålde skit många tomtar och julgranskulor i dag :) och sålde även en plastgran också :) så det har varit en super sweet dag :D


Det är så trevligt att jobba där, visst det är kanske inte det bästa jobbet man kan ha men det är ett jobb som jag trivs med, och vem bestämmer om ett jobb är bra eller inte? Sjukt trevligt att stå och snacka med väktaren på jobbet och med de som jobbar på El-Giganten, även fast än att jag inte jobbar just för El-Giganten så känner jag mig ändå som en av dom, känner en gemenskap, men det kan ju i och för sig bero på att jag har jobbat där förut :P Men det är alltid kul att snacka med dom och man har så kul där, jag gillar den typen av sjuk och rå humor som dom har där, kan bero på att jag är uppvuxen med det hehe.


Just nu spelar Arsenal mot Hull hemma, står alltjämt 0-0 men Arsenal kommer och ska vinna den här matchen, både Man United och Liverpool förlora sina matcher så det kanske inte är storlagens dag i dag, men Arsenal bara måste vinna. Så är det.


Det är så fint ute just nu, med all snö och sånt, blir mycket ljusare tack vare den, och det är minusgrader ute men det känns så friskt att andas just nu. Lite kallt om nosen dock men det får man tåla om man ska bo i Sverige :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards