HBG-girl - livets mening är 42

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Underbara-helt-som-alla-andra söndag :)

Av Marlene - 13 maj 2012 16:07


Hej allihop!


Idag har man inte gjort många knop, känns verkligen som om man helgar vilodagen som det står om i bibeln. Och det som är helt underbart idag är att jag dels blivit antagen till sommarkursena jag sökte, fick visserligen reda på det för ett tag sen men minns inte om jag skrev det här. Men men de handlar om Fornnordisk religion (längtar redan för ska få besöka Gamla Uppsala, som är så hedniskt så det förslår) och den andra är om Egypten under faraonernas tid fram till Romarrikets erövring. Så jag har att göra samt att jag kommer få csn under sommarterminen, en sten har lättat från mina axlar vill jag lova :)


Inte nu på tisdag utan nästa är det dags för lite rojalistisk yra med H.K.H Prinsessan Estelles dop. Som jag längtar är ju så rojalistisk man kan bli och till hösten ska jag verkligen göra slag i saken och gå med i Rojalistiska föreningen. Så man kan visa att man är rojalistisk rent politiskt med. :) Så med det sagt så visar jag lite fina bilder på dopbarnet och hennes föräldrar samt vart hon ska döpas och dopfunten som ska användas. (Bilderna är hämtade på kungahuset.se och jag äger inte rättigheterna till dom men får tillstånd att använda bilderna, tar givetvis bort dom om det skulle behövas)


         


Hoppas att ni har en trevlig söndag och så ses vi när vi ses :)


Kram på er så länge!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene - 1 augusti 2012 12:20

  Hej på er.   Jag kommer nog vara frånvarande här på bloggen ett bra tag framöver. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra och jag har slutat med mina hormontabletter som gjort att jag mått fruktansvärt dåligt. Och detta har påverkat min ...

Av Marlene - 24 juli 2012 21:13


Hej mina vänner :) Dags för ett inlägg, som så sällan kommer. Kan väl börja med ett "intresseklubben antecknar", varit sjuk en vecka men nu är jag fit-for-fight igen :) och skolan har börjat igen efter tre veckors uppehåll som jag saknat den ...

Av Marlene - 5 juli 2012 18:14

  Hej mina vänner.   Var ett tag sen men här har ni mig igen :)   Igår fyllde jag 25 år, är därmed en fjärdedels sekel gammal och halvvägs till 50 :) Känns ju sååå glädjerikt att tänka på de två sistnämnda men men hade en underbar dag. Äl...

Av Marlene - 24 maj 2012 18:28


  Hej goa vänner!   Idag har det minsann varit en helt underbar dag. Först vaknade jag pigg, kan ni tänka er, jag som är morgontröttheten personifierad :P hehe. Och åt super god macka till frulle och O'Boy på det. Mums. Och sen var det bara att...

Av Marlene - 22 maj 2012 09:23


  Hej goa vänner!   Fick en idé precis innan jag skulle sova i natt om vad jag skulle vilja blogga om och jag kom ihåg det :D   Tänkte berätta lite om när jag jobbade på Ralton, ett paketerings företag som hade hand om distribueringen av ka...

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards