HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under februari 2012

Av Marlene - 3 februari 2012 08:45

Den här kommer jag att se när den kommer ut på bio :) Verkar super rolig.


Nu har det snart gått en månad sen jag opererade örat, vad tiden går fort. Har haft lite problem med var som runnit och att det stramar och gör lite ont bakom örat. och idag skulle jag ha varit på återbesök, men tji fick jag, fyc fan vad jag hatar den här javla snön och den här javla vintern! Förstör så att jag inte ens kunde ta mig från Tumba, kommer jag ju få en utgift jag inte ville ha och så ville jag så gärna att doktorn skulle kolla till mitt öra så att det är okej men fan heller tänker snö-helvetet! Stanna kvar i ryska ödemarken där ingen bor, där gör du minst skada snö-helvete. Man kanske ska bli lärare på svenska skolan i något snöfritt land sen när man är klar? nästan bud på det i varje fall.


I måndags blev min allra bästa vän mamma :) till en liten pojke så söt han måste vara, och jag får nog lov att säga det den lille pojken kommer jag bli gudmor till :) vilken ära det är att få bli det. Han mäter bara 52cm lille skrutten och vägde 3860gram helt normal vikt :) som jag ser fram emot att träffa den lille sen ska boka bussbiljett så fort jag får råd till det :)

Och snart får min kusin Johanna sitt andra barn och oj vad nyfiken man är på vad det ska bli, hon har ju inte tagit reda på vad det blir den här gången men jag tror det blir en liten flicka, en liten lillasyster till charmtrollet  Melvin :)


Hoppas att det ordnar upp sig med läkartiden, kan ju inte hjälpa att pendeln är försenad så. :/ Nej nu får våren rycka upp sig och ta upp kampen mot den infernaliska vintern, jag är ingen vintermänniska. I måndags så drabbades jag för första gången av vinterkräksjukan, fy fan säger jag bara, ni vet säkert hur den yttrar sig så ska inte göra er illamående men en sak ska jag säga, att jag inte vill ha den igen för man kan ju inte äta och då blir man så svag ju. På dagen efter åt jag bara en blåbärspure mer kunde jag inte få i mig utan att... ja ni vet. Är fortfarande inte helt frisk men nu kan jag äta i varje fall.


Ska ta och vila lite på sänglocket så ses vi när vi ses.


Kram så länge kära läsare och klä er varmt :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards