HBG-girl - livets mening är 42

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Summer has come to pass...

Av Marlene - 24 juli 2012 21:13

Hej mina vänner :)


Dags för ett inlägg, som så sällan kommer. Kan väl börja med ett "intresseklubben antecknar", varit sjuk en vecka men nu är jag fit-for-fight igen :) och skolan har börjat igen efter tre veckors uppehåll som jag saknat den särskilt min Egyptenkurs den älskar jag.


Och på lördag ska jag se Bossen, Bruce Springsteen i Göt-la-borg :) längtar redan, älsklingen ska med men det fanns ingen biljett över till honom så han får vara på hotellet. Ska dit med mamma, pappa, brorsan och min morbror. Och förhoppningsvis så blir det fint väder på söndag så man kanske kan få åka Atmosfear på Liseberg, jag vill jag vill jag vill!!!


Låten ovan och låtarna nedan är låtar jag just nu lyssnar på och som gör mig glad :)

Tills vi möts igen ha det underbart


Kramar så länge :D


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene - 1 augusti 2012 12:20

  Hej på er.   Jag kommer nog vara frånvarande här på bloggen ett bra tag framöver. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra och jag har slutat med mina hormontabletter som gjort att jag mått fruktansvärt dåligt. Och detta har påverkat min ...

Av Marlene - 5 juli 2012 18:14

  Hej mina vänner.   Var ett tag sen men här har ni mig igen :)   Igår fyllde jag 25 år, är därmed en fjärdedels sekel gammal och halvvägs till 50 :) Känns ju sååå glädjerikt att tänka på de två sistnämnda men men hade en underbar dag. Äl...

Av Marlene - 24 maj 2012 18:28


  Hej goa vänner!   Idag har det minsann varit en helt underbar dag. Först vaknade jag pigg, kan ni tänka er, jag som är morgontröttheten personifierad :P hehe. Och åt super god macka till frulle och O'Boy på det. Mums. Och sen var det bara att...

Av Marlene - 22 maj 2012 09:23


  Hej goa vänner!   Fick en idé precis innan jag skulle sova i natt om vad jag skulle vilja blogga om och jag kom ihåg det :D   Tänkte berätta lite om när jag jobbade på Ralton, ett paketerings företag som hade hand om distribueringen av ka...

Av Marlene - 18 maj 2012 19:47

  Hej kära vänner!   Idag är det fredag och solen skiner så härligt in i lägenheten, just en sån här dag känner jag mig tillfreds med livet :) Om bara tio minuter så ska jag bänka mig framför tvn och kolla på Inför det kungliga dopet :) Ska bli...

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards