HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Marlene - 17 december 2009 20:47


Det har varit en jätte mysig dag så här långt :D


Först så slog jag in julklappar :D det var jätte mysigt för pappa spelade julmusik samtidigt :) sen så tog jag en lååång dusch och sen gick jag och köpte en låda att skicka julklapparna i :) Snön ligger jätte fint på marken, förutom där bilarna kör, den snön ser så äcklig ut (inte för att jag nånsinn skulle få för mig att äta snö :P) så la jag i julklapparna i lådan och sen så skickade pappa i väg det :) så nu kommer Salaborna snart få sina klappar :)


Sen blev jag skjutsad till jobbet och oj vad trevligt det var på jobbet idag :) jätte trevliga kunder och sålde jätte bra idag :D så det kan inte bli bättre hehe. Sålde även en plastgran idag :) så jag är bäst så enkelt är det!!


Men nu är jag super trött, gick upp tidigt idag för en gångs skull, och ändå så somnade jag rätt sent :) det börjar nog bli folk av mig med hehe :) har glott lite Europa League (fotboll om det var någon som undra) och ska nog slänga på någon film och softa lite :)

Av Marlene - 17 december 2009 14:29


Hej kolla in det här inlägget av min underbara syster Maria. Den var jätte fin blev verkligen berörd av den :)


http://crazymia.bloggagratis.se/2009/12/15/2299527-sa-underbart-fin/


Man blir så glad av sådana här berättelser. :) Så läs den, du kommer att gilla den.


Snart ska brorsan skjutsa mig till jobbet :) jätte snällt av han :) ska käka på Max också är jätte hungrig!!!


Nej nu ska jag bege mig till jobbet :)

Av Marlene - 17 december 2009 10:43


Det är rena snölandet här i Helsingborg. :) Det är jätte mysigt. Snö är faktiskt rätt härligt när det ligger stilla :) och inte töar och blir slask, det är inte så mysigt. Men just nu ligger den vit på träd och mark och gör kvällarna lite ljusare. Jätte härligt är det.


Vaknade först av alla i dag :D det var ovanligt för att vara jag hehe, sover på tok för länge om dagarna.


Idag ska jag jobba igen :) det är så trevligt och tiden går så fort när man väl är där. Servera glögg, få sålt något litet och sen träffa människor, kan det bli bättre? Tror inte det :P


Sen ska jag även slå in julklapparna idag och i morgon ska vi skicka upp dom till släkten i Sala, hoppas dom blir glada för julklapparna. Men det tror jag att dom blir.


Nej nu ska jag gå och göra lite nytta här innan jobb. :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards