HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Marlene - 20 februari 2010 23:29


Idag fyllde min faster 49år GRATTIS GRATTIS till henne :) det var trevligt att vara på kalas (och att få skriva mitt favvo ord: kalas är helt underbart) Vi var hemma hos henne. Det var jag, farmor, Johanna, hennes kille Christian och deras underbara lille son Melvin. Och så födelsedagsbarnet också :P Vi åt tacos och fick kladdkaka med gärdde till efterrätt. Och så kollade vi på melodifestivalen. Dock så är det väldigt dåliga låtar generellt som är med i år. Är lite trist.


Vi kanske får ett OS-guld till idag. :D Hoppas på det, det hade varit så kul. :D Heja Sverige.


Jo vad fick då min faster av mig och min familj? En tre ljusglas på en träbricka och två blockljus :) var jätte fint. Hon blev glad för dom :)


Sen ringde min underbara kille till mig :) alltså jag älskar honom så himla mycket.   Fick världens gulligaste mess av han igår, jag måste ha varit jätte snäll som har fått han som kille :)


Satt nyss och läste på Marias blogg, min underbara låtsas-syster. Och jag fick en sån saknad efter tiden på Folkuniversitetet och förra sommaren, det var så underbar tid. Det är det i och för sig nu med men det var så kul och jag trivdes verkligen på FU. Och jag saknar min syster jätte mycket. Och min andra syster Lisetth saknar jag med, så tråkigt att inte kunna träffa dom som man gjorde innan. Men får träffa dom varje gång jag kommer ner det får bli så. Och så kanske Lisetth flyttar till Jönköping, det vet man aldrig. :) Nej nu får jag inte bli deppig, men saknar bara tiden som varit lite. Jag är så tacksam över att jag har mina systrar Lisetth och Maria, utan dom hade jag inte varit den jag är idag. Tack för att ni finns mina underbara systrar.     


Det är bara lite drygt en vecka kvar tills jag ska ner till Helsingborg :) Ser verkligen fram emot det.


Marcus Hellner fick precis OS-guld i fristil :D GRATTIS MARCUS OCH HEJA SVERIGE!

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards