HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Marlene - 11 februari 2010 18:16


Då har man varit i skolan idag. Var den enda dagen i dag som var schemalagt. Skulle som sagt var ha varit in till skolan i tisdags men den jäkla febern ställde till det.


Men som sagt var varit i skolan idag och jag tyckte det var jätte trevligt. Men märker nu att man missar rätt mycket av gemenskapen när man bor så långt ifrån alla. De träffas och går ut och så, man känner sig lite utanför där men men så länge jag inte blir utanför i klassrummet är det okej.


har ledig dag i morgon så då ska jag ta det lugnt och kurera bort den sista förkylningen. Nu ska den banne mig bort och den får inte komma tillbaks förrän till hösten eller inte alls helst. Men man kan inte be om mirakel hehe.


Nu har jag bott i Sala i en månad, shit vad fort tiden går. Herregud vad tiden tickar på snart är det sommar och min 23års dag. Det kommer går tokfort, det vet jag :) Men men det kommer vara en trevlig vår det känner jag på mig. :)



BOTT I SAlA I 1 MÅNAD NU!!! TIDEN GÅR FORT VET NI!


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards