HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Marlene - 10 februari 2010 13:35


Yes!!!! Äntligen är jag feberfri :D så otroligt glad jag är över det, men förkylningen är fortfarande kvar. Isch! Men känner att den är på väg bort, tack vare multivitaminerna, c-vitaminerna, omega-3 och KanJang och att jag har ätit och druckit ordentligt med vatten :) Så den här förkylningen har inte haft en chans att sätta sig till ro i min kropp.


Idag hjälper jag farmor med tvätten, i alla fall att bära ner och upp den. Finns liksom inte så mycket mer jag kan göra. :) Och vet ni vad vi ska äta i dag? Ärtsoppa :D ska bli jätte mumsigt, jag vet....men ärtsoppa är jättegott :P mums-mums. Och sen ska jag göra äppelpaj idag, :) så vi har en mysig ätardag framför oss. :)


Solen skiner och det gör det lite enklare att plugga idag. Har snart läst ut kapitlet som jag ska läsa, känner mig jätte pigg tack vare solen, nu får den gärna vara framme hela veckan så man kan ladda batterierna med lite solkraft. gudars vad man saknar solen och värmen, tur att vi är på väg till sommar och vår framförallt. Jag är inte en vintermänniska jag, och det är inte min underbara kille heller. Så vem vet vi kanske bor i ett soligt land i framtiden? :D


Ha det bra och hoppas att solen skiner hos er också :)   

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards