HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Marlene - 19 februari 2010 22:52


Yes då har vi en OS-medalj till :D Så underbart det är, grattis Anna :)


Trevlig dag i skolan idag, vi hade inget seminarium i dag men vi skulle träffas i min grupp. Vi var riktigt effektiva. :) Så trots att jag var lite sen så gjorde det inte så mycket.


När jag skulle hem så köpte jag en biljett till 13:45 tåget, men så ropar dom ut att den var försenad först till 14:05 sen till 14:15 sen så byttade dom spår helt plötsligt och vi kom inte iväg förrän vid 3!!! Så jäkla irriterad man var, men men som tur var så hade jag ju inte bråttom hem så det gjorde inget. Men vart 1 timme och 35 min sen till Sala. Inte acceptabelt, nu får våren gärna komma så att tågen går som dom ska, men det kanske dom inte gör ändå??


Men men idag hade farmor lagat sjömansbiff, det var länge sen man åt det, och just nu så äter vi lite kex med ost. Jätte gott. Och jag bygger på mitt coca-cola beroende ännu mer. Men men bättre det än att vara alkoholberoende. Så är det.


Just nu spelar Sverige mot Vitryssland i OS. Sverige VANN!!! Gud vad kul hoppas att vi kan försvara vårt OS-guld från 2006 :D hade varit så kul :P


Och i natt var jag uppe hela natten och kollade på konståkningen, så himla synd att Evgeni Plushenko förlorade guldet, att han bara fick silver. Tycker om han så himla mycket. Han hade verkligen förtjänat guldet, han var så duktig. Och våran Adrian Schultheiss var också jätte bra. Han vågade sig på den svåra Kvadruppeln OCH klarade den med bravur. Hoppas att Evgeni ställer upp i VM också så att man får se han en sista gång. Han ser inte helt oäven ut heller. :)

 


I morgon fyller faster 49år ska ut på stan och köpa en present till henne i morgon, hoppas att jag kan hitta nåt som kan falla i smaken :) Kommer nog på nåt :)


Nej får nog lägga mig rätt skapligt i dag, inte uppe hela natten, men det kan det bli ändå, Sagan om Isfolket är så sjukt bra. Är redan på bok nummer tio. Dom är så himla spännande, men man blir lite vemodig när dom dör i boken, men det är ju en bokserie om släkten Isfolket, så det är ju bara naturligt att man får följa släkten genom decennierna och seklerna. Det är lite hissnande. Så spännande. Kan verkligen rekomendera den serien. LÄS DEN!!!

   

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards