HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Marlene - 17 februari 2010 21:02


Megan Fox, värd sitt efternamn :)


Just nu spelar Arsenal, håller er uppdaterade efter matchen, då jag antingen är jublande glad eller helt förkrossad.

Av Marlene - 17 februari 2010 20:19



Tänkte bara ge er lite låtar som jag blir glad av, tror dom kan göra er glada också :)


Modern Talking - Cheri Cheri Lady

USA FOR AFRICA - We are the world

Journey - Don't stop believing

Lionel Richie - I Call it Love


Tycker att dom är så sjukt bra, lyssna och njut :)



Av Marlene - 17 februari 2010 18:53


Idag var jag och farmor jätte duktiga. Vi gick en jätte lång runda idag. För vi skulle hem till min kusin och träffa henne och lille Melvin. Och farmors bil ville inte starta och vi ville ju träffa dom båda så jag och farmor klädde oss varmt och knatade dit. Sen så kom vi på att det är ju Arsenal idag, Champions League så vi gick från ena sidan av Sala till den andra, och det var rätt långt faktiskt, men nu kan ingen klaga på att vi bara slöar oss :P


när vi kom hem efter att ha gått och gått så lagade jag världens snabbaste mat. Korvsås med makaroner. Super gott efter den motionsrundan. Jag vet det låter som om jag är mäkta stolt och imponerad av mig själv men jag har faktiskt blivit lite lat av mig så detta var faktiskt jätte duktigt av mig så är det.


Just det lovade att jag skulle lägga in lite bilder. Här kommer dom

                   

Längtar tills att Arsenal ska spela det kan inte bli 20:45 snabbt nog.


I morgon ska jag på informations möte om min VFU (praktiken) Har hamnat på Danderyds Gymnasium, shit vad har jag gett mig in på.... det kommer att bli mitt eldprov och se om jag verkligen valt rätt årskurser att vara lärare till. Men men det ska bli trevligt i morgon i alla fall så jag känner mig rätt nöjd med mitt yrkesval så här långt.


Nej nu ska jag gå och duscha och sen bara vänta som ett barn på julafton på att Champions League och Arsenalmatchen ska börja. Nu slår vi det jäkla Portolaget.


ARSENAL FOR LIFE!!!

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards