HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Marlene - 21 april 2010 23:11


Det säger nog vädergudarna just nu. Fy fan vad det snöar här i Sala just nu!! Örk hatar snön och just som jag trodde att den var borta för gott så kommer den igen. Fan fan fan!!!


Men men Djurgården vann på Sudden Death i ishockeymatchen. Jag som inte ens är intresserad av ishockey har plötsligt blivit engagerad. När fan blir gammal brukar det heta :P Coolast är dock att andra målvakten i HV71 är min syssling. Hans pappa och min mamma är kusiner, så lite stolt är man allt :D

 

Undras hur det gick i Champions League matchen mellan Lyon och Bayern München??.....ska kolla........ tydligen vann Bayern München med 1-0 men det kan Lyon ta igen hemma sen :) plus blev tydligen Ribéry utvisad.... undras för vad men tydligen var det p.g.a att han gick in med dobbarna i en närkamp utan att gå på bollen. Men Bayern är riktigt formstarka iår. Hehe rätt kul att Inter vann igår, lika rätt åt Zlatan, du är grym i landslaget när du väl är med men du skulle inte ha lämnat Inter där du var gud, Messi kan ingen slå, förutom Inter som vann igår med 3-1 hemma. Riktigt nice. :D och så vann ju som ni vet HIF kommer leva länge på den vinsten hehe.

 

Nej om man inte ska ta och gå och borsta gaddarna och krypa till kojs. Har en rätt intensiv dag i morgon ska skriva på mitt examinationsarbete och sen ska jag in till Stockholm och sova över hos Stefan :) vi ska få kolla på lägenheten på fredag, vi köper grisen i säcken som det heter men hellre ha en lite sunkig lägenhet än ingen alls så det så!!


Guten nacht alles. God natt och ha det underbart där ute!!

 

Av Marlene - 21 april 2010 19:34


Så då har jag och Stefan varit och skrivit på papper på lägenheten :D så nu är den definitivt vår!! Så inte denna lördagen utan nästa flyttar jag från Sala. Känns lite konstigt men ändå skit bra :D Längtar så efter att få ett eget hem att rå om :)


Igår vann HIF med 2-1 mot vår nemesis MFF SÅ JÄVLA GÖTT ATT VI VANN!!!!!

Jag fullkomligt älskar det laget, (men inte mer än Arsenal så det så)

 

Just nu spelar HV71 mot Djurgården i Finalen av elitserien och HV leder för tillfället. Heja HV71!!!


Ha det bra alla sportfånar där ute (och ni andra med :D)


Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards