HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Marlene - 14 april 2010 16:17


Alltså kan man bli annat än glad när solen skiner från en klarblå himmel?? Jag älskar solen skulle kunna konvertera till någon fornegyptisk solsekt eller nåt som jag älskar den underbara stjärnan vår :) för det är ju det den är en stjärna vår lilla sol :)


Idag var jag på min andra VFU dag och jag måste säga att hade jag gått på Danderyds Gymnasium istället hade nog min gymnasietid varit roligare, för trevligare skola finns inte. Men det är inte så att jag är missnöjd med att ha gått på Olympiaskolan för den var bra den med men jag tycker att Danderyd är så trevligt. :) Och jag trivs med mina blivande kollegor så jag kunde inte ha hamnat på en bättre skola att ha min VFU på :D


Idag är det både HIF och Arsenal på tv, dock är HIF matchen på en köpkanal och den har vi inte jag och farmor men Canal+ sport har vi så Arsenal blir det ikväll :D så jag kommer förhoppningsvis att få skrika lite OCH vet ni Van Persie sitter på bänken!!! HAN ÄR TILLBAKA!!! Ni anar inte hur underbart det är.


Nej nu så ska jag gå och äta lite med farmor, hon har lagat potatismos och falukorv i ugn :D mums!!


Här kommer lite vårbilder bland annat årets första humla som jag sett, han var så söt den lilla humlan :)

 


Ha en trevlig dag i solen allesammans!! :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards