HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Marlene - 7 april 2010 00:01


Ville bara sända ett litet god natt till alla i cybervärlden. Hade en jätte trevlig helg. Som visserligen slutade trist i dag. Arsenal är ute ur Champions League. Men det var ju dock mot ett formstarkt Barcelona som egentligen bara var Messi och en del statister, Valdes hette visst en :P


Men men har varit en bra dag i övrigt, var i skolan och det var trevligt och faktiskt när man tänker efter så var den lite lärorik. Fick i varje fall lite feedback på det jag ska observera (eller ascultera som det heter på ett finare språk, lärde mig det på min VFU förra gången :) så nu är det bara att kavla upp ärmarna och sätta igång med ascultationen. Hihi. Kommer dock att sakna en go kurskamrat som inte kommer att gå kvar på skolan, men ska hålla kontakten med henne.


Längtar så tills jag och Stefan flyttar ihop. Ser verkligen fram emot det. Älskar dig Stefan av hela mitt hjärta.


Nej nu ska jag se om jag kan drömma lika udda som jag gjorde i natt. Leta efter ett suddigum hela drömmen, hittade en del men inte rätt suddigum, hel knasigt. Så det ska bli spännande att se vad man drömmer om i natt.


Förresten tror jag ska ta en liten funderare på vad jag ska göra med min blogg, om jag ska ändra lite i den. Så håll utkik och kom gärna med förslag på vad jag kan skriva om. ;) lämna gärna en kommentar, kvittar vad ni skriver.


Var inte rädda för att fråga mig om något, jag kommer att svara på era frågor :)


God natt underbara människor. Sov gott!


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards