HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Marlene - 12 april 2010 21:49


Då var sovmorgonen slut för den här veckan, kommer inte tillbaks förrän på lördag men men det kostar att vara på topp :P


Idag var jag på en skit seg föreläsning, det var precis man fatta vad hon babblade om, hon pratade finlandssvenska men jag har inte något problem med det men det var bara det att hon dels sluddrade lite och dels använde sig av lite svåra ord ibland. Men men det är bara att ta nya tag helt enkelt.


I morgon ska jag till min VFU :D ska vara där tis-tors ska bli så roligt och jag känner mig verkligen välkommen :) så det kommer gå tokfort dessa tre dagar där. Veckan i sig kommer att gå fort :)

 

Hjälpte farmor in med sommardäcken i hennes bil så i morgon så har farmors bil sommardäck så tror ni inte att sommaren och våren är på väg nu?? Det tror jag i varje fall :D


Men men ska glo lite på tv innan jag somnar :) ha det gött :)

 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards