HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Marlene - 2 april 2010 11:02


Glad påsk mina trogna läsare!

 

Hoppas att ni hade det trevligt på Blåkulla igår, det hade minsann jag, jag festa på bra med Satan :P hehe. Han är en riktig jävel på att festa hihi.

 

Men men nu är Stefan här och det är helt underbart. Ska bli en rolig påsk i år. Påskmiddag i morgon och bara chilla idag så det är så bra. Ska visserligen göra köttbullar idag men det får jag hjälp med av Stefan :)


Nej nu ska jag och älsklingen gå ut i det fina vädret och så får vi handla lite mat tills i morgon :)


GLAD PÅSK!!! Kram kram

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards