HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under juni 2010

Av Marlene - 4 juni 2010 08:53


Så där ja då var det fredag och snart ska jag ta pendeln till Södertälje :) ska bli så roligt att komma hem, och det tar inte alls mycket längre tid att åka över Göteborg än den "vanliga" vägen. Så det ska bli skoj.


Kommer inte att mobilblogga på vägen ner det är för dyrt och det tar så otroligt lång tid för inlägget att komma in så det är inte idé men ska när jag kommer ner skriva en liten sammanfattning till er :) så att ni vet vad som skett under vägen, ska skriva ner lite på papper så att jag minns allt :P


Ska lyssna på skit bra musik på min iPod och läsa Twilight PÅ ENGELSKA!! det blir en utmaning det, har inte läst en engelsk bok på jätte länge så det kan gå lite långsamt :)


Men men allt är packat, nästan, ska lägga ner ett linne till, vet ju inte om jag kan behöva det dock men man vet ju aldrig :)


Så jag skriver när jag är nere i Helsingborg :)


Kram på er tokar :P


   

Av Marlene - 3 juni 2010 22:27


Jahopp då drar man snart ner till sundets pärla :) Ska bli så skönt med en semester. Utan bekymmer :) hehe. Jag hoppas bara att resan ner går bra. Har som sagt var aldrig åkt tåg från Göt-la-borg så det ska bli spännande att se hur det går :)


Kommer nog bli liten bloggtorka om det inte är så att jag lånar dator av mamma och pappa, det kommer jag nog definitivt att få så lite update blir det nog. Bara inte lika mycket. Men i och för sig så har det ju inte varit den bästa update den senaste tiden. Ska försöka bättra mig. :) men men.


Kommer sakna min älskling nåt kopiöst har ju för tusan vant mig vid att ha han bredvid mig hela tiden när man sover kommer sova jätte dåligt men men det är smällar man får ta när man är på topp som mamma säger :)


Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Sundets pärla här kommer jag!!!


God natt allesammans :D

Av Marlene - 3 juni 2010 10:13


Så himla gött att vara klar med hemtentan. Blev det igår så idag är det bara att skicka in den så kan jag ta ett låångt lov utan att tänka på skolan för ett tag och ladda om batterierna inför en höst av historia och plugg. :) ska bli så spännande. :)


Idag blir det bara att skicka in hemtenta och hämta biljetterna för i morgon. Sen är det att packa också så att man bara kan åka i morgon. Shit vad nervös jag blev helt plötsligt. Bara allt går bra. Och att jag hittar rätt perrong i Göteborg. Men men det ska nog gå bra.


Ha det underbart allesammans :)

Av Marlene - 1 juni 2010 16:02


Hehe det funka att mobilblogga men vad sent det kommer in, hinner ju hamna i göteborg innan det kommer in på fredag :P men men får se hur det går då :)


Nu tar jag kväller så skriver mer på hemtentan i morgon. Pallar inte skriva mer nu.



Trevlig kväll alla läsare :) 

Av Marlene - 1 juni 2010 15:42

Testar att mobilblogga inför fredagen. Ska bli så trevligt att komma ner till skåne igen. Har saknat så. Kram på er nu ska hemtenta mig igen.

 
Av Marlene - 1 juni 2010 15:14


Har fått en ny favvo grej att äta. Euroshoppers kex med vanilj är så sjut goda, och så sjukt billigt är det också. Köpte det för at jag överhuvudtaget ska palla skriva hemtentan. Det och cola gör att jag har kommit jätte långt med mitt arbete (som jag trycker på spara knappen hela tiden, vill fan inte att det ska försvinna, då kommer ni att läsa om en jordbävning i Tumba som låg på 7.8 på richterskalan :P) Är jätte stolt över mig själv. Och jag använder mig av annan litteratur än de som uttryckligen står på uppgifterna så det lär väl vara bra.


Tar en liten paus har suttit i fyra timmar i sträck nu och skrivit konstant så jag förtjänar verkligen en paus nu :)


Ha det underbart allesammans :)


P.s då jag ska ner till Helsingborg så får vi se om jag ger någon liverapportering, har nämligen inte tillgång till någon dator då älsklingen får ha datorn hos sig medan jag är borta :) Men ska se om det går att mobilblogga på ett bra sätt :)

     

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards