HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under juni 2010

Av Marlene - 20 juni 2010 03:16


Som visserligen började med lite dåligt morgon humör. Men det var p.g.a att det var så ljust ute att jag hade svårt att sova. Men det blev bättre sen :)


Jag satte igång tvn och hade bröllopssnacket i bakgrunden. Jag och min älskade pojkvän gick tillsammans ner och köpte vår jubileums mat :) Huvudrätt och efterrätt. Huvudrätten var potatissallad och kall rostbiff super mumsigt och till efterrätt skulle det bli vaniljglass med jordgubbar, maränger och chokladsås. Vi skålade med vin och cola och vi använde mina fina handmålade glas som jag fått i julklapp och som födelsedagspresent.


Vår ettårsdag var mysig, Stefan lät mig se allt från bröllopet, han satt och spelade dataspel och lyssnade på musik. Men han satt hos mig hela tiden och vi myste jätte mycket.


Min hosta håller på att försvinna och förkylningen håller på att lätta.


Om ni undrar varför mitt inlägg kommer in så sent är det för att jag och Stefan håller på att vända dygnet rätt igen, vi har vänt på det lite, så vi ska vara vakna hela natten och gå och lägga oss tidigt imorgon, eller idag blir det ju, det är ju söndag och min och Stefans ettårsdag är till ända. Så otroligt underbart har det varit en lugn och trevlig dag.


Så nu ser jag fram emot flera årsdagar med min underbara kille. :)


ÄLSKAR DIG STEFAN AV HELA MITT HJÄRTA!   

Av Marlene - 19 juni 2010 00:00


Tänk att det gått så fort!


Känns som om det var igår jag och min älskade Stefan blev ihop. När han flyttade till Stockholm och jag kände att nu tar det slut, ville verkligen inte att han skulle flytta men hösten gick så fort och helt plötsligt så blev det vår, eller ja vårtermin och även jag flyttade till Stockholm. Och nu bor vi ihop, jag är sambo med min underbara kille!


Det är honom jag ska leva med resten av livet, förhoppningsvis gifta mig med och bilda familj med. Nu går vi in i ett nytt skeende och ser fram emot två års dagen :D


ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA KILLE!


 MARLENESTEFAN = SANT!!


 


 

Av Marlene - 17 juni 2010 21:28


Jo sant som det var sagt. Jag har blivit sjuk igen hatar det verkligen men tur att det börjar lätta. :) Åt köttsoppa idag var jätte mumsigt :)


Har glott på anime nästan hela dagen, men sov ju också till hon var tolv, men det var välbehövt för febern har däckat mig totalt. Men men känner att jag är på väg att bli bättre nu.


Läste en rätt rolig tjuvlyssning på tjuvlyssnat.se den var så här:

 


Sorry att inga bilder har kommit upp från konserten men dom kommer upp i morgon :) Sen så ska jag sätta mig ner och fundera på vad jag ska skriva om mitt liv fram tills nu.


Så stay tuned :)

 

Av Marlene - 15 juni 2010 23:18


Jippie då var jag hemma igen hos min älskade kille! Som jag har saknat han det är inte klokt. Resan gick bra, dock med lite förseningar från hässleholm till södertälje. Men men kom hem gjorde jag och då hade min älskling lagat mat. Så himla skönt att sätta sig vid ett dukat bord :D


Har glott lite anime med min älskling har inte pallat packa upp men bör väl göra det men orka!! :P Har i varje fall haft en trevlig semester det kan jag verkligen intyga att jag har hehe. Så underbart det var att träffa min allra bästa vän igen vad vore jag utan henne?


Imorgon kommer bilderna från Kiss-konserten upp på bloggen :D Ska bli så härligt att visa er dom :=)


Just nu sitter Stefan och spelar Wii och jag glor lite rundor på nätet. Börjar bli lite uttråkad, får väl hitta på något snart men vad men vad men vad!?


Tänkte skriva en liten krönika i tre delar om mitt liv nu i veckan. Berätta lite vad som har hänt i mitt liv så här långt. Och i sista delen en utveckling av mina framtidsdrömmar. Så stay tuned som de hade sagt på tv :P


Kram så länge :D

Av Marlene - 15 juni 2010 14:03

Sitter på x2000 nu, hoppas jag inte blir åksjuk som jag brukar bli. Snart hemma hos min älskade kille igen kommer pussa sönder han älskar han

 
Av Marlene - 15 juni 2010 12:50

Nu sitter jag på tåget mot hässleholm, har varit en trevlig semester och jag kommer ner till hbg om ca tre veckor igen. :) skriver mer sen :) :)

 
Av Marlene - 14 juni 2010 22:49


Efter en veckas omröstning om vad som är bäst med sommaren har 19personer svarat på den och vinnaren blev..........trummvirrvel........BAD med 36.8% och på en hedrande andra plats kom SOLEN på en delad tredje plats kom GRILLA och FESTA på fjärde plats GLASS sist men det gör inget något ska ju göra det.


Nya omröstningen är "Ska du se kronprinsessans bröllop?" Den kommer att ligga uppe på bloggen fram tills lördag. Då kommer jag att publicera resultatet. Eller det får bli på söndagen ist :)


Det vart 1-1 i Italien-Paraguay matchen. Trist men det är det som det här VMet mest ger. Lika-lika matcher, men men. På onsdag kommer bilderna från konserten upp. Kommer inte ha tid till det imorgon. Ska bara umgås med min underbara älskling, som jag saknat så himla mycket, har inte sovit bra alls den här veckan. Men imorgon ska jag hem och bara krama sönder min älskling :D


Nej nu ska jag gå och säga till brorsan att vi ska spela klart monopol :) sen gå och lägga mig.


Kram och ses i morgon!!

Av Marlene - 14 juni 2010 20:25


Idag var jag och lunchade med en tjejkompis som heter Warde, var ett drygt år sedan jag såg henne sist. Så det var roligt att träffa henne :) men mätt på salladen blev man inte, men men man kan inte få allt här i världen. :P


Sen åkte jag hem en snabbis för att sedan åka ner till stan igen och fika med min underbara vän Lisetth. Vad skulle jag gjort utan henne!? Finns ingen bättre vän än hon, hon är som en syster som man kan prata om allt med. :) Love my sis :)


Nu ska Italien spela mot Paraguay. Jag håller på Italien i detta VM :D Så heja heja Italia!!! Så himla snygga är dom också så det gör inte ont att titta på matchen heller.


Och jag lever fortfarande på känslan efter konserten igår. Fy fan säger jag bara. Jag är helt salig fortfarande.


Imorgon åker jag hem till Stockholm och min älskade kille, fy tusan vad jag har saknat honom. Kommer att gosa med han hela kvällen, och jag tror inte han misstycker hehe :P Det ska faktiskt bli skönt att komma hem, en veckas semester är helt lagom. :)


Nej nu ska jag fokusera mig på matchen skriver mer sen :)


Kram så länge :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards