HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Marlene - 13 juni 2010 13:07


Idag är dagen jag längtat efter sen jag bokade biljetterna!! Idag ska jag gå på en explosiv konsert med ett av världens bästa band. KISS!!! Nu jäklar ska jag ha roligt. Ser verkligen fram emot det, mamma, pappa och så jag ska ner till Malmö och glo på Kiss. Det ska bli så jäkla mäktigt!! Helt underbart!! Och ja den inbitna Helsingborgaren ska frivilligt bege sig till Malmö. Kan ni tänka er!! :P Men det är ju av en jäkligt bra anledning :D


Igår var jag på Mingelparty hos min morbror och moster. Var jätte trevligt :) God mat och trevligt sällskap. Jag var the designated driver (så jag var nykter igår jag) men hade lika trevligt ändå :) Fick nog värsta sockerkicken igår drack på tok för mycket cola, men men hade super trevligt :) Mycket skratt och intressanta samtal :)


Nu ska jag gå och ta en dusch så kanske jag piggnar till, :) ha det underbart och hjälp mig hålla tummarna för att det blir uppehåll idag vill fan inte att det regnar på konserten!!! Lova mig det, håll tummarna nu.

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards