HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Marlene - 10 juni 2010 17:22


Det regnar idag igen, skit bra semester, verkligen :P nej men jag har det mysigt dock trist att det ska regna. Men men man kan inte få allt här i livet.


Idag var jag, brorsan och pappa ute på golfklubben och slog lite bollar på drivingrangen :) var jätte roligt men oj vad jag har tappat mycket. Hehe har i varje fall bestämt mig för att efter utbildningen ska jag ta tag i golfen igen och se till att få mitt gröna kort. Så man kan spela på riktigt. :)


Idag åt vi panerad torsk med färskpotatis och remouladsås till :) Jätte gott, får passa på att äta sånt nu när man är här nere. Älsklingen äter ju inte fisk, och jag i min tur äter inte kyckling och helst inte fläsk. Vilket inte ger så mycket mer att äta än nötkött. Men men.


I morgon ska jag vara duktig och städa hallen, vardagsrummet, datarummet, köket och mitt sovrum :) Får ju jobba för brödfödan :P hehe nej men det känns bra att göra nåt.


Nehepp ska gå och vara lite social nu. Ha det gött :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards