HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Marlene - 11 juni 2010 23:13


Då var en av årets höjdpunkter igång. :) Helt underbart att VM är igång. Idag spelade först Sydafrika mot Mexico, det vart 1-1 jämt värre. Sedan var det dags för Uruguay mot Frankrike men den matchen slutade 0-0. Frankrike hade sina chanser men de hade vunnit med Thierry Henry och Malouda från start, men Uruguay med Forlán på topp var jätte bra, de kämpade på bra :)


I morgon är det riktigt bra matcher, England-USA och Nigeria-Argentina. Riktigt bra. Men de kan jag inte se då jag ska på ett gardenparty :) Ska bli jätte trevligt. OCH på söndag är det Kiss. :D Ser verkligen fram emot det.


Nu ska jag bara glo lite på Letterman sen ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon ska jag glo Burn after Reading, har inte sett den men brorsan och pappa säger att den är bra och rolig så får hoppas att den är bra också.


God natt på er och ha det underbart :D

Av Marlene - 11 juni 2010 16:33


Dagarna liknar varandra på nåot sätt när man är ledig, vilken tur att jag srädade idag för annars hade jag väl inte gjort så mycket en regning dag som denna. Visserligen regnar det inte nu men det gjorde så speciellt sugen på att bege sig ut har man inte varit. Bara till sophuset med lite sopor bara. Inget annat.


Idag är det VM-premiär 11juni till 11juli är det VM så spännande så :D Jag är ju ett stort fan av fotboll, på gränsen att man skulle kunna kalla mig en huligan hehe. :P nej men det ska bli kul med fotboll. Dock tycker inte min älskade kille det. Han är totalt ointresserad av fotboll. och nu är ju inte sverige med så dom kan man ju inte hålla på så iår tänker jag heja på Italien men tror faktiskt att Spanien vinner iår. De har ett super lag iår så det kan vara deras tur att vinna iår. Men jag håller på Italien så är det bara.


Ska ta en dusch nu för jag känner mig jätte äcklig efter att ha städat idag. Så ha det underbart :)


Kramar

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards