HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Marlene - 12 augusti 2010 14:37


Jag hade den här låten på hjärnan innan jag skulle somna, den är så härlig och man blir så glad av den. Elton John har gjort en hel del jätte bra låtar. Bäst är nog i alla fall I'm still standing, den ger i varje fall mig en ego-boost så det räcker och blir över :P


Varför är då min rubrik U-båtar och jag kanske ni undrar?? Jo jag är helt fascinerad av U-båtar, jag med min lilla klaustrofobi är ett stort fan av U-båtar. Särskillt U-båtar av typen Typhoon (det är en atom u-båt som är av rysk design) Den är så häftig, gillar den nog mest tack vare filmen Jakten På Röd Oktober.

Jag är också ett stort fan av Sean Connery och Stellan Skarsgård och båda är med i den här filmen, så ni kan nog tänka er att jag får rysningar när jag ser u-båtarna och Sean och Stellan i SAMMA film :D Helt underbart. Det är ju inte helt tokigt heller att både Sean och Stellan är heta också. ^^

Ja jag vet att dom är gubbar men det struntar jag i. Dom är heta så enkelt är det. Men men en av mina absoluta favvo filmer. Så det så :P


Idag ska älsklingen laga maten idag. Makaronlåda. Ska bli gott.


Vi har hittat en anime som är skit rolig, Full Metal Panic heter den, den innehåller allt. Romantik, komedi, spänning, action och lite mekaniska prylar. Så det kan inte bli bättre än så ^^ Och så har vi upptäckt den underskattade serien Fringe, den är faktiskt skit bra, innehåller också allt.


Det är riktigt kvavt här i Tumba idag, tror det kommer att bli åska när som helst nu i veckan. Hoppas hoppas jag älskar åska!


Men men nu ska jag se vad jag ska underhålla mig med :)


Kramar så länge :D


Marlene ^^ 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards