HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Marlene - 3 augusti 2010 15:21


Jippie HIF vann igår mot Brommapojkarna med 3-1!!! Helt underbart och vår 5 poängsledning mot tvåan (ett lag som tydligen heter MFF) så känns det som om det är HIFs tur i år att vinna Lennart Johansson Pokalen. Det är vår tur i år HEJA HIF Jag ska hålla på dom tills jag dör så enkelt är det.


Lite tradigt väder här i huvudstan idag, disigt och så men det blåser i varje fall inte. Var ute och gick en runda innan men det gick så snabbt, Tumba är inte stort mina vänner. Börjar klättra på väggarna snart, är så rastlös och uttråkad så det finns inte. Längtar verkligen tills skolan börjar.


Efter att det nästan gått ett helt sommarlov så har jag äntligen fått reda på vad jag fick i slutbetyg på pedagogiken. Fick ett C :D (Ett C med det nya betygssystemet är som ett VG så jag är jätte nöjd. Fick det nog på min hemtenta som jag slet med som f-n under två dagar.)


Fy vad jag blev sugen på glass nu, den jäkla glassbilen låter utanför fönstret och ger mig lite cravings. Dumma dumma glassbil, ;) Hehe.


Älsklingen är så duktig, han håller på att sluta röka, eller rättare sagt han har slutat röka nu ska det bara hålla i sig :) Så stolt över honom så, Älskar dig Stefan över allt annat på denna jord.   


Nehepp om man inte ska ta och gå och läsa lite i Gåtornas Palats och sen göra lite nytta och handla det som ska vara till köttfärssåsen. ^^


Kram så länge :)


Marlene ^^

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards