HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Marlene - 9 augusti 2010 00:52


 

Hehe jag och min älskling hamnade på aftonbladets hemsida igår. Vi var ju som jag kanske har tjatat er till leda på Sonisphere festivalen igår. (eller i lördags för tekniskt sett är det måndag nu ju) Det var trevligt men usch vad det regnade, konstant regn och inte lite heller, blev dyngsur. Bäst på festivalen var Imperial State Electric (sångaren i hellacopters nya band) och Hammerfall dom var bäst! Sen var det inte fy skam och se Alice Cooper, Mötley Crüe och Iron Maiden heller. Men vi lyssnade bara på två låtar av Iron Maiden sen åkte vi hem, hade skit ont i benen och jag har lite klaustrofobi så det blev lite för mycket med allt folk, speciellt då vi stod nära scenen vid mötleys framträdande (bilden är från det framträdande skall tilläggas) Men utöver att man har ont överallt och att man vart blöt som in i det så var det faktiskt oförglömligt, kanske att man gör om det nån gång i framtiden, vem vet?


Sen idag så vart det dags för kvinnliga veckan. Inte så konstigt att jag känt mig mosig och uschig ett tag nu, och vet ni vad det bästa är? Att allt konstigt och uschigt har försvunnit nu :D dock har jag en jävla smärta men den försvinner snart :P men men.


I morgon ska jag och älsklingen bara slappa och bli av med värken efter festivalen.


Så nu ska jag och drömmarna göra upp. God natt :)


Kram så länge :D

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards