HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Marlene - 3 januari 2010 12:00


Drömde att jag blev jagad av dom som är med i Mumien 2. Dom med röda lakan på sig och så hade jag några som hjälpte mig att fly. Sen var det helt knasigt för jag var sen på en fest som min kompis Tom hade ordnat, och så helt plötsligt så skulle jag och Stefan gifta oss och jag träffade en massa gamla klasskompisar från gymnasiet, och många var tydligen gifta och skulle ha barn och sånt, festen var helskum för den var i en typ jätte stor lada på en skolgård. Jaja men jag kom undan dom som jagade mig i alla fall.


Och en film jag både kan rekomendera och inte rekomendera är Paranormal Activity. Den var fan skit läskig fram tills att slutet kom, då vart den inte det minsta läskig. Men jag hade de läskiga partierna kvar i minnet så jag vågade inte sova med lampan släckt, det blev att jag hade den tänd hela natten. Dumma brorsan och ha sånna läskiga filmer som han visar.


Idag börjar en turnering som kallas Nyårssaluten här i Helsingborg, det är en massa fotbollslag som möts inomhus på Idrottens Hus som vi har här. Det är en jätte mysig turnering och det är alltid skit mycket folk som kommer och kollar, för det är gratis inträde. Har typ sett det nästan alla år som det var, förra året 2009 så kollade jag inte, bråkade med mitt ex då, så jag orkade inte med sånt. Vilken tur att jag slipper den idioten.


Nej idag ska jag bara ta det lugnt idag med. Och äta Lasagnen som blev kvar sen igår. Den vart jätte god. Och bara vila mig, så att jag kan bli frisk. Alltså att gå mer än en månad med förkylning, hosta och nu liten lunginflammation är inte okej. Det är det verkligen inte.

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards