HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg under mars 2010

Av Marlene - 6 mars 2010 23:36


Resan gick bra från Helsingborg till Stockholm, tåget var till och med i tid!! Det ni det trodde ni inte va?? :P Och sen så var det så schysst att tåget till Uppsala stod inne på spår 3 i Stockholm att det bara var till att kliva på :) hehe och tåget var i tid till Uppsala med så nu sitter jag på buss nummer 848 mot Sala. Skumpigt värre och det kränger hit och dit men skönt att man snart är hemma, bara lite drygt en timme kvar sen är jag i kära Sala igen :) SKÖNT är bara förnamnet.


Så sjut kul jag har haft på resan.....not satt vid en fyrasätes plats och de som satt runt mig bredde ut sig nåt kopiöst jag och Stefan har bestämt oss för att flyga ner till påsk. Pallar fan inte med tåg nåt mer nu, men har ju inget val man ska ju till praktiken och sen till skolan sen örk örk örk. Nej borde väl inte klaga bara tågen går som dom ska som dom gjorde idag så löser det sig ska ni se :)


Alltså jag känner mig lite lost just nu....vart i helvete är jag???? Usch att ta bussen i mörkret och en buss jag aldrig åkt med heller det är lite nervöst, men men bara jag kommer hem hel och hållen så är det nemas problemas :P hehe :P


Nej men jag skriver mer sen när jag sitter i tryggheten i farmors soffa alias min säng :P


Kram på er så länge   




Av Marlene - 6 mars 2010 21:09


Försökte kolla på melodifestivalen via SVT-play men den laggade hela tiden så håller mig till Marcus Larssons livechatt i stället på Aftonbladet.se får man ju i alla fall reda på nåt.


Får se reprisen i morgon istället så får det bli. :) Snart är vi nog i Stockholm shit vad den här resan gick fort men har fan nästan fyra timmar till innan jag får krypa ner i sängen och bli medvetslös ett tag tills klockan ringer kvart i nio :P Shit är super trött och jag är så besviken att jag inte kan göra klart mitt arbete. Det går bara inte just nu så får skriva som fan i morgon eller hela natten om det ska vara så...


ZZZZZZZZZZZnark snart vill jag vara hemma, hoppas att den envisa bilen vill starta så jag kan få skjuts hem är så otroligt snällt av min goa farmor. Jag kommer nog att försöka blogga lite när jag kommer hem så att ni vet att jag kommit hem ordentligt.


Kram så länge   

Av Marlene - 6 mars 2010 18:38


Jag är så sjukt trött just nu, orkar inte skriva på mitt arbete så jag har bestämt mig för att vara asduktig i morgon och skriva så det ryker. Det enda jag ska göra i morgon är att jag ska kolla på melodifestivalens repris (om det inte är så att de har livesändning på svt-play då kollar jag där i alla fall ett tag det lär vara klart tills jag kommer till Stockholm.


Och vet ni, jag är hemma i Sala halv ett i natt och min goa farmor kommer och hämtar mig då, i alla fall ska hon möta mig vid tåget så får vi se om hennes envisa lilla bil vill starta :P Så snällt av henne att hämta mig :)

Av Marlene - 6 mars 2010 18:11


Jahopp nu är det ingen återvändo. Sitterr på tåget till Stockholm nu mot Sala. Det har varit så roligt att vara hemma i kära Helsingborg igen :) det var sig likt :P


Örk blivit åksjuk nu till på köpet hatar att åka x2000. Nästa gång jag ska ner är till påsk och då flyger jag och Stefan ner. Det blir toppen bra det :)


Sitter och mumsar på en macka med räksallad :P gott som tusan jag har ju gjort den själv. :D hehe.


Ska försöka hålla er uppdaterade på resaan. :)


Kram så länge   





Av Marlene - 6 mars 2010 10:12


Då var det sista dagen i Helsingborg idag :( känns lite tråkigt men det har varit trevligt det har det :) men oj jag kommer inte att komma hem till Sala förrän vid halv 1 i natt :S örk men men är huvudet dumt får kroppen lida som det heter :P

 

Idag får jag nog se till att ha ätigt ordentligt innan och sen kanske ha med mig nåt att äta på tåget, för jag hinner inte äta alls när jag kommer hem, då ska jag ju i princip direkt i säng och sova.


Mamma, pappa och brorsan kommer till Sala på tisdag så det blir inte så farligt att säga hej då idag :) sen så har jag och Stefan bestämt att vi ska komma ner till Påsk så det går fort, det är det som är bra med vårterminer man går fyra fem veckor sen är det sportlov sen går man bara fyra veckor och då är det påsk sen är det bara typ fyra fem veckor till sommarlovet :) så det är gött :P


Vilken tur med vädret man har haft den här veckan, det var bara i måndags som det snöa och var grått och i tisdags var det lite mulet men resterande dagar har varit så soliga och underbara :)


Kommer nog kanske ha en liverapport från tåget idag med, om jag hinner och orkar men det gör jag nog :)


Kram så länge  

Av Marlene - 5 mars 2010 22:21


Adriana Lima är en av modevärldens snyggaste och bästa modeller genom tiderna enligt mig. :)


 

Tycker inte ni det också?


Innan idag ringde min underbara kille jag älskar honom så himla mycket, jag längtar tills den dagen vi bor ihop :) LOVE YOU STEFAN FOREVER  

Av Marlene - 5 mars 2010 22:00


Jag tycker att Ebba Von Sydow är en jätte bra bloggare :) och jag tycker hon verkar vara jätte mysig och trevlig. Ser verkligen fram emot hennes program om det kungliga bröllopet som jag ser fram emot så himla mycket :)


 

Ser fram emot ditt program Ebba :)


Big kiss

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards