HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Marlene - 5 mars 2010 22:21


Adriana Lima är en av modevärldens snyggaste och bästa modeller genom tiderna enligt mig. :)


 

Tycker inte ni det också?


Innan idag ringde min underbara kille jag älskar honom så himla mycket, jag längtar tills den dagen vi bor ihop :) LOVE YOU STEFAN FOREVER  

Av Marlene - 5 mars 2010 22:00


Jag tycker att Ebba Von Sydow är en jätte bra bloggare :) och jag tycker hon verkar vara jätte mysig och trevlig. Ser verkligen fram emot hennes program om det kungliga bröllopet som jag ser fram emot så himla mycket :)


 

Ser fram emot ditt program Ebba :)


Big kiss

Av Marlene - 5 mars 2010 17:18


Jahopp då var det fredag och jag ska hem i morgon, tillbaks till snöiga Sala igen. Jag som tyckte det var så trevligt utan all jädra snö rent ut sagt.


Veckan har gått på tok för fort, känns lite trist, tur man ska på praktik nästa vecka som man kan se fram emot. I tisdags pluggade jag som sagt och i onsdags så kom min gamla chef och skulle installera mammas och pappas nya spisfläkt. Den gamla var inte godkänd att ha i en lägenhet, så det fick lov till att köpa en ny. Det var jätte kul att träffa chefen igen, och vet ni har jobb i vinter i år igen :D så nått bra måste jag ha gjort :) och i onsdags så fikade jag med Lisetth med, var skiiit kul vi satt och babblade från halv ett till fyra och vi hade nog kunnat babbla på ännu mer om inte vi var tvungna att bryta upp, hon skulle till sin teater och jag skulle hem och plugga så men trevligt var det i alla fall :) det är en vän med ett hjärta av guld det :)


och i går så var jag på El-Giganten och köpte ett par nya hörlurar skit coola och bekväma :) bra combo, och så köpte jag en hårtork så nu kan jag duscha på morgonen :) awsome!! Sen åkte jag hem till min moster som är nyopererad, hon var så blek och såg så trött ut, hoppas att hon blir bra snart :) krya på dig moster. Sen lagade pappa världens godaste mat. Rostbiff med klyftpotatis och haricot verts med kall bearnaisesås. Det finns inget bättre än det, jo det finns det ju men ändå gott som fan är det i alla fall. Min lasagne är på samma våglängd.


Idag var jag och fikade med Maria var jätte trevligt det med, sen så skulle vi gå och besöka vår gamla grupp men dom var inte där, hade slutat för dagen tydligen men vi skrev ett meddelande på vitatavlan :) sen så åkte jag hem och väl hemma så spelade jag lite Rock Band med brorsan och sen så satte jag mig och pluggade. Har tagit en liten paus just nu bara för att ladda om batterierna till den :) men är snart klar med det så...


nej nu ska jag gå och glo lite Caspian prins av Narnia med brorsan


Kram så länge  

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards