HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Marlene - 7 mars 2010 23:23


Fan vad jag är duktig när jag ger mig fan på att jag ska klara det! Har kämpat hela dagen med mitt examinationsarbete. :D Så nu kan jag slappna av såååååå underbar känsla det är ska jag säga er!

 

Och så har jag blivit antagen till finansinspektionens utblidning inom privatekonomi :D så det är ju bara en så himla bra dag idag :D

 

just nu sitter jag och farmor och kollar på Catch me if you can jag fullkomligt älskar den filmen.

Av Marlene - 7 mars 2010 14:34


Sådär ja då var man duktig igen :) Har snart skrivit klart mitt förbånkade arbete. :P Har skrivit lite mer än fyra sidor nu och har fyra sidor drygt kvar att skriva så det går framåt :D JAG ÄR BARA SÅ BÄST!!!


Och idag är det Vasaloppet det är ruskigt många som åker, jag fick bara en liten tokig idé om att åka själv men sen försvann den lika fort som den kom hehe, men kul hade det varit och tänk om man skulle gå och vinna hela baletten fan vad mäkta stolt man hade varit. MEN då måsten man vara extremt vältränad och det kan jag ärligt säga att det är jag inte. Men jag har bestämt mig att när snön har försvunnit så ska jag bli duktig och gå ut och gå långa promenader för man känner sig inte så motiverad att gå ut och gå när det ser ut som en jäkla frys ute.


I morgon ska jag på min praktik ska bli så spännande hoppas att jag får en bra handledare och att det är en bra skola jag ska få praktisera på :) Mest spännande med morgondagen är om jag ska hitta eller inte :P men hittills så har jag varit rätt duktig på att hitta så det ska nog inte vara några problem.


Nej nu får jag återgå till mitt förbånkade arbete så det kan skickas in idag


Kram så länge

   

Av Marlene - 7 mars 2010 01:02


Oj oj oj det var en lång resa, men nu är jag i alla fall hemma och bussresan nu på slutet gick bra :) tur jag kom på att jag kunde sitta med datorn då gick tiden fort kan jag säga er :P Men men nu ska jag inte göra så mycket mer än att sova och sen i morgon ska jag banne mig skriva klart arbetet om det så ska jag fan i mig göra klart annars så får jag se på fan!!! Så är det.


God natt och ses när vi ses.


Sov gott mina goa läsare :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards