HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Marlene - 14 mars 2010 22:55


Jahopp här har jag inte varit så aktiv på några dagar. Fullt upp sen i onsdags. Men trevlig vecka har det varit. (Ska när jag får ork lägga upp lite bilder men det kommer när det kommer)


I morgon och resten av veckan så kommer jag att vara på praktik och på fredag ska jag vara i skolan :) avslutande dag för kursen. Kommer sakna klasskamraterna men kommer förhoppningsvis ha kontakt med dom efteråt. Hoppas på det i alla fall. Och till helgen ska jag vara hos Stefan :) Längtar redan.


Mamma, pappa och brorsan åkte hem idag känns jätte tomt utan dom här, men men det är så det är :)


Nej nu får man ta och gå och lägga sig. Så man pallar med en vecka till :)


God natt och ses när vi ses  

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards