HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Marlene - 29 april 2011 19:17


Hur trevlig dag som helst, :) var jätte trevligt att vara hemma hos Rebecka och kolla på bröllopet i England :) Och Kate var helt underbart vacker, och William var stilig och de såg verkligen kära ut men engelska bröllop är så jäkla tråkiga, och vad tusan var det med att bara snacka om Gud hela tiden, jag tror visserligen på Gud men jag vill liksom inte höra om honom på mitt bröllop, det ska bara vara en lite del sen vill jag bara höra om kärlek och sånt :)


  Titta bara så vacker hon är, bilden är lånad från Ebba von Sydows blogg :) helt underbar och passade henne perfekt, även hennes syster som var brudtärna var jätte vacker. Vill nog också ha spetsärmar när jag gifter mig i framtiden :)


Har fortfarande ont i armen, men lyckades sova ändå, och var faktiskt både pigg och glad :D Underbar dag ju! :D


Ska nog ta och glo klart på Vem vet mest nu sen får jag se vad jag hittar på, är ensam hemma just nu för älsklingen är och spelar brännboll med jobbet :)


Kram så länge :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards