HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Marlene - 18 april 2011 14:57


Då var det en ny vecka och den börjar som förra slutade, med ett otroligt fint väder :) man blir så glad i hela kroppen när det är så här fint väder. :D Känns verkligen som om våren är här för att stanna, (peppar peppar ta i trä).


Varit riktigt duktig idag, var in till skolan och satt där och led, hade skit ont i huvudet och kände mig inte alls på humör för att sitta där och häcka. Men men det gick bra och jag har ingen huvudvärk längre. Sen har jag äntligen fixat ett lånekort till biblioteket här i Tumba så nu ska här lånas böcker. Redan lånat en bok med Ibsens berömda pjäs John Gabriel Borkman. Så nu kan jag göra hemskrivningen till teoridelen med. Men oj tre sidor per fråga och det är två frågor som ska besvaras. huj huj huj hur ska detta gå??


Men men solen skiner i varje fall nu och jag ska ta något litet att äta, är lite svulten jag.


men men ser fram emot torsdag jag!!


Kram så länge :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards