HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Marlene - 16 april 2011 22:57


Ja det var ett tag sen ni fick läsa något nytt här. Har haft fullt upp med skola och kommer definitivt ha det ett tag till framöver. Håller som bäst på med min b-uppsats just nu och det kommer att ta all min kraft kan jag säga er. Men spännande är det i alla fall. Kommer att läsa många dokument från 1920-talet och framåt. :)


Idag var jag och älsklingen och kollade på Sucker Punch på bio, var en helt underbar film, mycket action och fina kläder som jag gillade. :) Kanske inte en film en feminist hade sett men jag älskade den! :D


   


Som ni ser helt underbara kläder, jag har blivit en anime fan tack vare min undrbara fästman, så den här filmen påminde mycket om anime faktiskt. Halloween eller någons maskeradkalas skulle jag vilja gå som babydoll i Sucker Punch. :)


I morgon är det söndag och då ska jag städa och fästmannen diska och sen ska jag faktiskt bara ta det lugnt, finns liksom inte så mycket mer att göra. JO! om det är fint väder så får man nog ta och gå ut och gå, har haft helt underbart väder i Stockholm nu ett par dagar, med plusgrader över 10. :D våren är äntligen här (peppar peppar)


Snart är det påsk och vi ska ner till kära Helsingborg, ni hörde rätt HBG-girl ska ner till sitt underbara Helsingborg igen, dock bara fyra dagar. Men ack så skönt att komma bort lite och ladda batterierna inför uppsatsskrivningen. :)


Nej nu ska jag ta och glo lite Bourne med älsklingen :) Så ses när vi ses


Kram så länge :)


 

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards