HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Marlene - 27 maj 2010 10:14


Benicio Del Toro är inte fy skam i den här reklamen :)



Idag så är det plugg, plugg och diska som gäller, så att man kan stryka den här uppgiften från att-göra listan. :) Tänk att om bara en vecka och en dag så sitter jag på ett tåg till Helsingborg. :) ska bli så underbart att träffa mamma, pappa, borsan och Lisetth igen. Saknat dom så. Bara synd att min älskling inte kan följa med. Men men det är så ibland och jag behöver den här semestern bara så att jag kan släppa skolan ett tag. :)


Men nu håller vi oss i nuet och fokuserar oss på det vi har att göra nu! :D


Kram så länge


(Bilder kommer upp snart till helgen då uppgiften är klar)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards