HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Marlene - 5 maj 2010 19:27


Blir jätte glad av den här :D


Av Marlene - 5 maj 2010 12:02


Jahopp då vad det onsdag, fattar inte vart tiden tar vägen. Idag kan jag dock skylla på att jag sov för länge. Det blir lätt så när man inte direkt har nåt att gå upp till. Har mycket lättare att gå upp när jag har skola. Tokigt det där.


Ska snart gå och diska, urk blev lite mycket disk får inte hända igen vårt kök är tillräckligt litet för att behöva ha så mycket disk. Sen MÅSTE jag läsa i en bok tills på fredag, annars är jag inte påläst och det får vi verkligen inte ha. Absolut och ovillkorligen inte. Sen får jag nog ta och röja lite i ett utav rummen, blir nog i vardagsrummet så tar jag sovrummet i morgon. Min kära kille är i skolan skit länge idag. Och i morgon med. Vill bara inte att det ska bli att jag gör allt och han nästan inget. Det vill jag inte veta av.


Men men nu går jag och diskar så kan jag känna mig lite nöjd med mig själv.


Kram så länge :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards