HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Marlene - 8 maj 2010 15:57


Idag har jag och älsklingen varit jätte duktiga. Vi har fått undan allt så nu är här så fint :) men får inte lägga ut bilder på lägenheten av stefan så får bli lite egobilder istället. :)

             


Det ser faktiskt helt okej ut och senare ikväll blir det hamburgare med friscobröd :P nam nam :) Sen blir det nog att glo film och bara softa. Stefan var den som gjorde mest idag men jag har diskat och tvättat i veckan så det är inte mer än rätt eller hur? Nej precis :) Men det lär ju bli fler tillfällen där jag kan hjälpa till med saker :) så ingen fara på taket när källaren brinner :P hihi


Men men jag bara måste berätta min helt otroligt spännande dröm jag hade i natt (ni kanske inte håller med mig mig men berättar i alla fall :P)


Den gick ut på att jag blev kidnappad av pirater som tydligen åkte i en helsvart buss. Sen släppte dom mig i Göteborg och jag var tvungen att ta mig hem själv och tack vare piraterna så fick jag åka gratis på vilket färdmedel som helst. Men jag var van vid att åka buss så jag tog av någon underlig anledning en buss hem. Sen kom piraterna tillbaks och jag försvann igen. Hel mysko men trevligt och piraterna var jätte häftiga :P Så drömmar kan vara hihi.


Ha en underbar kväll :)

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards