HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Marlene - 1 maj 2010 20:44


Så då var bädden sängad (nej sängen bäddad heter det ju :P) och frukosten inhandlad och hemmabiot installerat så sitter och softar efter en intensiv dag med Rostbiff och potatissallad och cola. Ska gå och hämta min choklad och luta mig tillbaks och bara chilla.


I morgon lär det bli mer jobb med lägenheten så får ta tillfället i akt och bara vila mig :) helt underbart är det i varje fall att ha sin egen lägenhet.


Ses i morgon :)

Av Marlene - 1 maj 2010 17:34


Så nu är man på plats med grejer i lägenheten. Sitter själv just nu faster och farmor har åkt hem och älsklingen och svärföräldrarna är på Ikea och köper lite grejer. :) TV-bänk, byrå, lite lampor och sånt ska inhandlas. Har börjat packa upp lite saker så det ska bli så fint så när vi väl fått ordning på torpet.


Träffade på min gamla klasskompis som också bor här :) var jätte trevligt så får väl se om vi umgås eller inte. Det återstår att se. :) Men men sen när älsklingen kommer tillbaks så får vi nog gå och handla lite mat så att inte kylen står och gapar tomt.


Men men kommer bli en ensam kväll idag. Stefan ska iväg och jobba så blir ensam. Får väl brassa en film på TVn och kanske läsa lite. Sen ska jag ta en välbehövd dusch och boa in mig i täcket :) Men det blir EFTER att vi fått i ordning lite. :)


Kram på er så länge :D

Av Marlene - 1 maj 2010 10:14


I dag är det dags för flytt! Är jätte nervös och jag ser verkligen fram emot det här. Ska bli så roligt att få rå om mig själv och ha hand om ett eget hem, med hjälp av min underbara Stefan. Tänk vilken tur jag har som ska få bo med min älskling är helt underbart!


Har bara lite kvar att packa idag så det går rätt snabbt och färdigställa det :) Klockan 11 kommer faster och hämtar mig så ska hon hjälpa till med att flytta :) jätte snällt av henne. Så ska det bli spännande att se hur det ska gå att få upp alla grejor i lägenheten då hissen är plutteliten :P Det ska bli roligt att se hur det ska gå :)


Sen ska Stefan jobba idag så jag blir själv hemma på kvällen, så det blir väl att glo på nån film på tv och pyssla lite med nåt hemma :)


Men men skriver mer sen när flytten är klar, ska se om jag kan övertala Stefan med att åtminstone få publicera en bild på lägenheten här på bloggen. Hoppas hoppas vill ju visa den för er :)


Kram så länge alla underbara människor där ute.   

Av Marlene - 1 maj 2010 01:31


Vill bara säga grattis till Jacqueline till lillprinsen.


Trots att jag inte känner dig och Mick så önskar jag er all lycka och välgång med lillprinsen.


GRATTIS ÄNNU EN GÅNG!!!


Till er andra läs hennes blogg ni mår så mycket bättre då :) Klicka på länken här ovan :)


Grattis Grattis!

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards