HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Marlene - 27 september 2009 14:54


Tyvärr så glömde jag ta bilder på tjejkvällen igår, men kan berätta lite om den.


Maria kom hem till mig lite tidigare i går och vi satt och gjorde min blogg, var jätte roligt, hoppas att jag kan göra den intressant för er att läsa. Sen så åkte jag, Maria och brorsan och handlade lite mat inför kvällen. Efter att mamma vart och hämtat pappa på jobbet så åkte jag och Maria och hämtade Charlotta hemma hos henne, när vi kom hem så gick vi till Milano och åt. Har kanske redan berättat detta kom jag på... men hade i alla fall en trevlig dag i går. Tack så mycket mina underbara vänner.


Idag har jag en trist dag, ska tvätta idag men det funkar inte utan tvättmedel så ska ta en promenad ner till Ica Maxi på Råå och handla det. Alltså finns det verkligen inget roligare att göra en söndag?? Men men man behöver ju rena kläder och behöver ju lite vana tills att jag flyttar hemifrån. Shit om jag kommer in på högskola så flyttar jag i Januari och det är det ju bara 4 månader till!! Hoppas att jag kommer in :)


Nej nu ska jag nog ta och föna håret torrt och dra på mig skorna och gå ner till Maxi så att jag får något gjort i dag.

Av Marlene - 27 september 2009 01:32


 

HEJA ARSENAL!!!


Vann i dag mot Fulham med 1-0 borta på Craven Cottage. Alltså ni gör verkligen inte en Arsenal-fan besviken.


Bästa Arsenalfilmen är ju så klart Fever Pitch (och nej den jäkla Amerikanska B kopian kan gå och gömma sig) med Colin Firth i en av sina bästa filmer nånsinn.


ÄLSKAR ER ARSENAL TILL SISTA ANDETAGET!!!



Av Marlene - 27 september 2009 01:14


Alltså jag har kommit på det att jag faktiskt har bra vänner, alltså allvarligt. Jag kan säga som så här att jag har just nu tre riktigt bra tjejkompisar, Charlotta, Lisetth och Maria. (utan inbördes ordning). Visst man kan få spel på dom men det får dom säkert på mig också så jag har ju inget att säga till om så det så :P


Som i dag så hade jag Maria och Charlotta på besök, var hur trevligt som helst och vi satt och åt på den lokala puben/pizzerian och hade super trevligt, dock har jag märkt att mina vänner (och jag) är väldigt snacksaliga av sig. Och det är så himla kul att sitta och höra på dom och som den underbara person jag är så kommer jag alltid med ett bra instick till det som dom säger. Helt sanslöst, jag har bara så roligt, skrattar mig nästan fördärvad. Dock skrattade jag inte mig fördärvad på pizzerian det hade varit helt otroligt pinsamt men skrattade gjorde jag i alla fall. :D


Så ja jag har faktiskt ett riktigt roligt liv, må jag säga. :)


Maria och jag hemma hos Stefan samma dag som han och jag blev tillsammans. 


Charlotta och jag när vi var på Helsing (en skit fin bar/nattklubb i HBG) där det var 23års-gräns :P 

 

Lisetth och Jag på kräftskivan hemma hos Maria. Det var den roligaste kräftskiva jag vart på, på länge :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards