HBG-girl - livets mening är 42

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Tjejkväll

Av Marlene - 27 september 2009 14:54


Tyvärr så glömde jag ta bilder på tjejkvällen igår, men kan berätta lite om den.


Maria kom hem till mig lite tidigare i går och vi satt och gjorde min blogg, var jätte roligt, hoppas att jag kan göra den intressant för er att läsa. Sen så åkte jag, Maria och brorsan och handlade lite mat inför kvällen. Efter att mamma vart och hämtat pappa på jobbet så åkte jag och Maria och hämtade Charlotta hemma hos henne, när vi kom hem så gick vi till Milano och åt. Har kanske redan berättat detta kom jag på... men hade i alla fall en trevlig dag i går. Tack så mycket mina underbara vänner.


Idag har jag en trist dag, ska tvätta idag men det funkar inte utan tvättmedel så ska ta en promenad ner till Ica Maxi på Råå och handla det. Alltså finns det verkligen inget roligare att göra en söndag?? Men men man behöver ju rena kläder och behöver ju lite vana tills att jag flyttar hemifrån. Shit om jag kommer in på högskola så flyttar jag i Januari och det är det ju bara 4 månader till!! Hoppas att jag kommer in :)


Nej nu ska jag nog ta och föna håret torrt och dra på mig skorna och gå ner till Maxi så att jag får något gjort i dag.

 
 
Mia

Mia

27 september 2009 15:49

Tack för en underbar kväll. :) den måste vi göra om. Tusen kramar till dig!

http://Crazymia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kusin

29 september 2009 19:38

så du har börjat föna håret nu :P

 
Marlene

Marlene

29 september 2009 20:47

Hehe jag har börjat föna håret ja. :P jag är fortfarande jätte nöjd med min blogg. Dock inte så mycket med mitt hår, men det växer ut igen färgen blev dock bra :)
Kramar
Marlene

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene - 1 augusti 2012 12:20

  Hej på er.   Jag kommer nog vara frånvarande här på bloggen ett bra tag framöver. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra och jag har slutat med mina hormontabletter som gjort att jag mått fruktansvärt dåligt. Och detta har påverkat min ...

Av Marlene - 24 juli 2012 21:13


Hej mina vänner :) Dags för ett inlägg, som så sällan kommer. Kan väl börja med ett "intresseklubben antecknar", varit sjuk en vecka men nu är jag fit-for-fight igen :) och skolan har börjat igen efter tre veckors uppehåll som jag saknat den ...

Av Marlene - 5 juli 2012 18:14

  Hej mina vänner.   Var ett tag sen men här har ni mig igen :)   Igår fyllde jag 25 år, är därmed en fjärdedels sekel gammal och halvvägs till 50 :) Känns ju sååå glädjerikt att tänka på de två sistnämnda men men hade en underbar dag. Äl...

Av Marlene - 24 maj 2012 18:28


  Hej goa vänner!   Idag har det minsann varit en helt underbar dag. Först vaknade jag pigg, kan ni tänka er, jag som är morgontröttheten personifierad :P hehe. Och åt super god macka till frulle och O'Boy på det. Mums. Och sen var det bara att...

Av Marlene - 22 maj 2012 09:23


  Hej goa vänner!   Fick en idé precis innan jag skulle sova i natt om vad jag skulle vilja blogga om och jag kom ihåg det :D   Tänkte berätta lite om när jag jobbade på Ralton, ett paketerings företag som hade hand om distribueringen av ka...

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards