HBG-girl - livets mening är 42

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Marlene - 28 september 2009 22:21


Tänkte bara säga att jag har en omröstning om vad som är godast av Pepsi och Coca-Cola. Rösta gärna. Är alltid intressant och se vad folk gillar. :)

   


Tänkte ha en omröstning i veckan så håll utkik. Kanske en omröstning som faller dig i smaken kommer annars ge gärna tips på omröstningar.


Kramar

Marlene

Av Marlene - 28 september 2009 20:39


Alltså Boomtown Rats hade rätt. Måndagar är så otroligt trista. Inte för att jag vill skjuta hela dagen men den kunde gott ha varit lite roligare. Det jag i princip har gjort idag är att tvätta lite eller rättare sagt mamma tvätta och jag hängde upp den. Örk! Just nu spelar AIK mot Djurgården AIK leder. Inget utav lagen håller jag på men fotboll är alltid trevligt att titta på. Bra tryck på AIK-klacken.


Som min kära blogg kollega och vän Mia sade för ett tag sen i en av hennes blogginlägg, jag avundas de som kan skriva en intressant blogg. Det har hon så rätt i. Fattar inte att Mammabecka kan skriva så bra. En stor eloge till henne. Men jag tror det kommer med vanan och tiden, tror ingen är bra från början om dom nu inte är författare som Martina Haag. En vacker dag ska även jag få till en kanon blogg.


Har gjort en gästbok där ni kan skriva lite tips, ge ris och ros och komma i kontakt med mig om ni inte direkt vill kommentera ett enskilt inlägg. Är ju alltid trevligt att få lite feedback från sina läsare. Ni kan ju alltid skriva och berätta vad ni tyckte om bloggen. Hade varit jätte trevligt.

Av Marlene - 28 september 2009 11:54


MUMIEN 3 DRAKKEJSARENS GRAV


 

Såg den här igår med mamma och pappa. Den var faktiskt bra. Dock lite besviken att inte Rachel Weisz var med och spelade Evy. Men utöver det så var det en bra film. Jag har alltid gillat Jet Li som skådespelare, särskillt i Dödligt Vapen 4 och Kiss of the Dragon. Riktigt bra filmer är dom.


Vad får då den här filmen för betyg av mig??

M M M M

4M av 5


Kan rekommenderas för den som bara vill slappna av med en gammaldags Matiné film.

Tidigare månad - Senare månad

Om mig för den som vill veta


Rojalist, dotter, fästmö, syster och helt underbar!

Har ni frågor så kommer jag att besvara dem :)

Var dig själv det vinner du på!

Så välkomna till min blogg! :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Väderleksrapport

Tidigare år

Senaste inläggen

Säg hej skriv i min Gästbok

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Ledighet
 Sola
 Bad
 Grilla
 Festa
 Annat (om ni klickar i här skriv något i kommentarerna)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards